ساماندهی ۲۳۰۰ هیئت مذهبی در لرستان

سازمان تبلیغات اسلامی , 7 تير 1394 ساعت 8:25

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ازساماندهی ۲۳۰۰ هیئت مذهبی در این استان خبرداد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر، گفت: تبلیغ یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی است که برای حفظ و بقای اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان به‌خوبی از آن استفاده کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در راستای تبلیغ معارف اسلامی و احکام دینی، علمای حوزه علمیه و اندیشمندان را به اقصی نقاط کشور اعزام کرده است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر تبلیغ روحانیون در بحث هیئت مذهبی توانست تمام هیئت مذهبی کشور را ساماندهی کند که در این زمینه هم‌اکنون بیش از ۹۰ هزار هیئت مذهبی در کشور ساماندهی شده است.

مهدوی ‌تصریح کرد: در سطح استان لرستان نیز بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی ساماندهی شده که در این زمینه دو هزار و ۷۰۰ مداح نیز ثبت و ساماندهی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان حدود یک هزار و۵۰۰ مبلغ مقیم و غیر مقیم استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۴۰۰ مبلغه مشغول تبلیغ هستند.

وی به فعالیت‌ها قرآنی در لرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ مؤسسه قرآنی در سطح استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

مهدوی به فعالیت‌های قرآنی این سازمان اشاره کرد و افزود: در راستای چاپ و نشر کتاب قرآن، هیچ کتابی بدون مهر سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ نمی‌رسد کمااینکه این سازمان در زمینه تربیت حافظ قرآن، مربی، استاد و داورقدم‌های بسیار خوبی برداشته است.


کد مطلب: 25515

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25515/ساماندهی-۲۳۰۰-هیئت-مذهبی-لرستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir