اصفهان میزبان جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی

ایکنا , 9 تير 1394 ساعت 14:27

شهر اصفهان در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) میزبان جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی است.


حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی، اعلام کرد: نمایشگاه آثار دریافتی به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی به مدت یک ماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور مسئولان جشنواره و هنرمندان رشته‌های مختلف هنری به منظور بررسی راهکارهای مناسب جهت جذب هر چه بیشتر مخاطبان و تنظیم فراخوان دهمین جشنواره برگزار شده‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به انتخاب دبیر تخصصی جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی براساس دستورالعمل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، گفت: با توجه به اختصاص زیر پورتال با آدرس Esfahan.shamstoos.ir برای این استان، به منظور دسترسی هر چه بهتر متقاضیان همه فرم‌های مندرج در فراخوان شامل ثبت نام اولیه، ارسال آثار و شرکت در کارگاه بر روی این سامانه بارگذاری و شرکت در جشنواره صرفاً از طریق این سایت انجام خواهد‌ شد، همچنین شرکت کنندگان از طریق شماره پیگیری اختصاصی می‌توانند از نتایج بررسی آثار ارسالی خود در جشنواره مطلع شوند.

حجت‌الاسلام ارزانی از طراحی و چاپ فراخوان جشنواره در سه هزار نسخه و چاپ پوستر جشنواره در یک هزار نسخه خبر داد و تصریح کرد: فراخوان جشنواره به حداقل ۵۰۰ مرکز و سازمان فعال در حوزه جشنواره رضوی ارسال شده است.

دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی تصریح کرد: فراخوان جشنواره برای هنرمندانی که طی سال‌های اخیر در جشنواره شرکت کرده‌اند ارسال شده‌ است.

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: با موزه هنرهای معاصر اصفهان جهت برگزاری مراسم افتتاحیه و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار دریافتی به دبیرخانه این جشنواره به مدت یک ماه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
یادآوری می‌شود: جشنواره سراسری جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی از سری برنامه‌های سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت در استان اصفهان برگزار خواهد‌ شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن‌های‌: ۹-۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده‌ است.


کد مطلب: 25576

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25576/اصفهان-میزبان-جشنواره-جلوه-های-فرهنگ-رضوی-هنرهای-سنتی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir