مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی در مدرسه الغدیر اهواز برگزار شد

رسا , 13 تير 1394 ساعت 14:35

مدیر مدرسه علمیه الغدیر با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور آیت الله حیدری در مدرسه الغدیر اهواز برگزار شد.


حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد، مدیر مدرسه علمیه الغدیر در اهواز، با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) و اهمیت گرامیداشت مناسبت های دینی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) نشست صمیمی و مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام کاظم سواری، عضو شورای اسلامی شهر اهواز در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تهذیب و تثبیت تقوا است، عنوان کرد: نزول قرآن در ماه مبارک رمضان دلیل بر عظمت این ماه است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر ادامه داد: تقویت و انسجام بخشی به شاعران خوزستانی و عرب زبان از هدف های برگزاری این نشست است.

وی تصریح کرد: بیان حکمت های شعر، تشریح معنا و مفهوم آن، محکومیت حمله گروه تکفیری داعش به مسجد امام صادق(ع) کویت و هدف از ایجاد مدرسه علمیه الغدیر از محورهای سخنان آیت الله حیدری و حجت الاسلام سواری بود.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر با بیان این که در این برنامه ۵۰ نفر شاعر و ۵۰ نفر مداح عرب زبان خوزستانی جضور داشتند، افزود: در این برنامه تعدادی از شاعران به سرودن اشعار تألیفی خود پرداختند و در پایان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، حاضرین مهمان افطاری آیت الله حیدری شدند.


کد مطلب: 25624

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25624/مراسم-تجلیل-شاعران-مداحان-عرب-زبان-خوزستانی-مدرسه-الغدیر-اهواز-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir