کد مطلب : ۲۵۶۶۳
تبلیغات «رستاخیز» برای زائران حرم رضوی
سید جواد رفائی رییس حوزه هنری خراسان رضوی درباره برنامه ریزی ها در مشهد مقدس برای اکران فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش گفت: مشهد مقدس سالانه ۲۵ میلیون زائر ایرانی و حدود دو میلیون زائر عرب دارد، بنابر این فیلم «رستاخیز» میتواند مخاطبان زیادی در این شهر داشته باشد.
وی ادامه داد: «رستاخیز» میتواند مورد توجه همه مسلمانان در ایران و جهان قرار بگیرد و به دلیل ورود زائران بسیار به شهر مشهد سعی ما بر این است که بتوانیم شرایط مناسبی را برای تبلیغات و معرفی این فیلم داشته باشیم.
رییس حوزه هنری خراسان رضوی درباره برنامههایی که برای اکران فیلم «رستاخیز» در این استان ترتیب داده شده است، گفت: ما امیدواریم بتوانیم طی جلساتی که با شهرداری مشهد و سازمان میراث فرهنگی داریم بحث تبلیغات شهری را به شکل گستردهای فراهم کنیم و برای اینکه این تبلیغات بیشتر در ذهن و خاطر مردم باقی بماند از پنج روز مانده به اکران فیلم، تبلیغات را آغاز میکنیم.
رفائی با اشاره با حضور زائران و مسافران در ایام تابستان و همزمان با اکران «رستاخیز» در مشهد تصریح کرد: ما ساز و کاری هم برای زائران عرب زبان در نظر گرفتهایم و آن این است که در تلاشیم تا بتوانیم با مذاکراتی با سازمان میراث فرهنگی بعضی از ابزار تبلیغاتی چون آنونس، بروشور و استند را در هتل ها قرار دهیم و همچنین متناسب با شناسایی ظرفیتها بتوانیم در روز یا در هفته یک سانس نمایش فیلم به زبان عربی برای میهمانان عرب داشته باشیم.
وی اضافه کرد: سعی میکنیم مدیرکل سازمان میراث فرهنگی مشهد را متقاعد کنیم تا آنونسهای فیلم «رستاخیز» در این هتلها نمایش داده شود. همچنین جلسهای هم با اتحادیه هتلداران شهر مشهد خواهیم داشت تا بتوانیم از ظرفیت هتلها به نحو مطلوب بهره ببریم.
این مسئول فرهنگی با اشاره به محتوا و داستان فیلم «رستاخیز» و با توجه به فضای فرهنگی شهر مقدس مشهد عنوان کرد: این اثر درباره یک جریان بزرگ تاریخی است و اعتقادات ما را بیان میکند و از این حیث فکر میکنم استقبال خوبی از این فیلم در این شهر صورت بگیرد.
رفائی به امکان تبلیغات شفاهی با توجه به ویژگیهای فیلم اشاره و بیان کرد: حتی بخشی از تبلیغات فیلم در این شهر توسط خود مردم صورت خواهد گرفت و خود مردم بعد از رفتن به سینما و تماشای فیلم مبلغ آن خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم تبلیغات گستردهای را در شبکههای مجازی خواهیم داشت و از ظرفیت این شبکهها هم استفاده میکنیم و با توجه به همه این موارد فکر میکنم «رستاخیز» در مشهد پرفروش خواهد شد. از طرفی دیگر سینما هویزه مشهد یک قطب بزرگ سینمایی در کشور است و تماشای فیلم در این سالن هم می تواند به نوعی تبلیغی برای فیلم باشد.
رفائی در پایان درباره امکان نمایش فیلم در کشورهای همسایه و شرق ایران بیان کرد: میتوان از طریق بسیج هنرمندان این امکان را فراهم کرد تا فیلم «رستاخیز» در شرق ایران و در کشورهای افغانستان، هند و پاکستان به نمایش درآید و یا توزیع شود.
فیلم سینمایی «رستاخیز» همزمان با عید فطر به سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران میشود. همچنین مقرر شده است تا اکران فیلم در شهرستانها هم همزمان با تهران انجام شود.
وی ادامه داد: «رستاخیز» میتواند مورد توجه همه مسلمانان در ایران و جهان قرار بگیرد و به دلیل ورود زائران بسیار به شهر مشهد سعی ما بر این است که بتوانیم شرایط مناسبی را برای تبلیغات و معرفی این فیلم داشته باشیم.
رییس حوزه هنری خراسان رضوی درباره برنامههایی که برای اکران فیلم «رستاخیز» در این استان ترتیب داده شده است، گفت: ما امیدواریم بتوانیم طی جلساتی که با شهرداری مشهد و سازمان میراث فرهنگی داریم بحث تبلیغات شهری را به شکل گستردهای فراهم کنیم و برای اینکه این تبلیغات بیشتر در ذهن و خاطر مردم باقی بماند از پنج روز مانده به اکران فیلم، تبلیغات را آغاز میکنیم.
رفائی با اشاره با حضور زائران و مسافران در ایام تابستان و همزمان با اکران «رستاخیز» در مشهد تصریح کرد: ما ساز و کاری هم برای زائران عرب زبان در نظر گرفتهایم و آن این است که در تلاشیم تا بتوانیم با مذاکراتی با سازمان میراث فرهنگی بعضی از ابزار تبلیغاتی چون آنونس، بروشور و استند را در هتل ها قرار دهیم و همچنین متناسب با شناسایی ظرفیتها بتوانیم در روز یا در هفته یک سانس نمایش فیلم به زبان عربی برای میهمانان عرب داشته باشیم.
وی اضافه کرد: سعی میکنیم مدیرکل سازمان میراث فرهنگی مشهد را متقاعد کنیم تا آنونسهای فیلم «رستاخیز» در این هتلها نمایش داده شود. همچنین جلسهای هم با اتحادیه هتلداران شهر مشهد خواهیم داشت تا بتوانیم از ظرفیت هتلها به نحو مطلوب بهره ببریم.
این مسئول فرهنگی با اشاره به محتوا و داستان فیلم «رستاخیز» و با توجه به فضای فرهنگی شهر مقدس مشهد عنوان کرد: این اثر درباره یک جریان بزرگ تاریخی است و اعتقادات ما را بیان میکند و از این حیث فکر میکنم استقبال خوبی از این فیلم در این شهر صورت بگیرد.
رفائی به امکان تبلیغات شفاهی با توجه به ویژگیهای فیلم اشاره و بیان کرد: حتی بخشی از تبلیغات فیلم در این شهر توسط خود مردم صورت خواهد گرفت و خود مردم بعد از رفتن به سینما و تماشای فیلم مبلغ آن خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم تبلیغات گستردهای را در شبکههای مجازی خواهیم داشت و از ظرفیت این شبکهها هم استفاده میکنیم و با توجه به همه این موارد فکر میکنم «رستاخیز» در مشهد پرفروش خواهد شد. از طرفی دیگر سینما هویزه مشهد یک قطب بزرگ سینمایی در کشور است و تماشای فیلم در این سالن هم می تواند به نوعی تبلیغی برای فیلم باشد.
رفائی در پایان درباره امکان نمایش فیلم در کشورهای همسایه و شرق ایران بیان کرد: میتوان از طریق بسیج هنرمندان این امکان را فراهم کرد تا فیلم «رستاخیز» در شرق ایران و در کشورهای افغانستان، هند و پاکستان به نمایش درآید و یا توزیع شود.
فیلم سینمایی «رستاخیز» همزمان با عید فطر به سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران میشود. همچنین مقرر شده است تا اکران فیلم در شهرستانها هم همزمان با تهران انجام شود.
مرجع : ایکنا