تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۵۶۹۶

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی تمدید شد
هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی با محتوای تألیف، ترجمه و پایان‌نامه با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ولادت با بركت حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه كرامت، در سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی شامل بخش های مختلفی مانند كتاب برتر، كتاب دیجیتال برتر، پایان نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته است که آثار ارسالی باید دارای یكی از بخش های پنجگانه با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت باشد كه طی سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ منتشر شده باشد.

در این جشنواره آثار ارسالی با موضوع امام رضا(ع)، خاندان امام رضا(ع) ‌حضرت جواد الائمه، حضرت حسین بن موسی الكاظم(ع)، حضرت احمد بن موسی الكاظم(ع) و حضرت فاطمة معصومه (س) در هر یك از بخش‌های پنجگانه در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

محمد هادی زاهدی دبیر جشنواره بين‌المللي انتخاب کتاب سال رضوی در این رابطه گفت: از آنجا كه برخی از نویسندگان، ناشران و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی علاقه‌مند به شرکت در جشنوارة انتخاب کتاب سال رضوی بودند و در اين مدت نتوانستند آثار خود را به اين جشنواره ارسال کنند لذا مدت ارسال آثار به هشتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی تا ۳۰ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

نويسندگان، ناشران و علاقه مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي می توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به درگاه الکترونیکی به نشاني http://ketabsal.aqlibrary.ir مراجعه کنند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما