تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۵۶۹۷

مشکلات ترافیکی شهرستان مهران برای اربعین ۹۴ رفع می شود

مشکلات ترافیکی شهرستان مهران برای اربعین ۹۴ رفع می شود
سردار موسی امیری ظهر امروز در نشست رفع مشکلات حوزه ترافیک شهرستان برای اربعین ۹۴ با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته در ایام اربعین مشکلاتی در بحث ترافیک وجود داشت که هم اکنون برنامه های متعددی برای حل این مشکلات در اربعین ۹۴ هستیم.

وی بیان داشت: هم اکنون اقدامات و زیرساختهای لازم در راستای رفع مشکلات ترافیک از جمله ایجاد کنارگذر، تعریض جاده ها و ایجاد پارکینگ در شهرستان مهران در حال اجرایی شدن است.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: مجموع اقدامات و زیرساختهای لازم جهت مشکلات در بحث تردد وسایل نقلیه بسیار مناسب است و امیدواریم بخش مهمی از مشکلات در سال جاری حل شود.

امیری بیان داشت: البته اقدامات مهم دیگر نظیر روشنایی پل زائر تا پایانه مرزی نیز انجام شده است که این مهم نیز نقش مهمی در تسهیل رفت و آمدها دارد.

حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان مهران هم یکی از مهمترین کانون های تردد زائران در کشور است، بیان داشت: در حال حاضر اقدامات مختلفی در بخشهای راه، آب، روشنایی و ... در مرز مهران در حال انجام است.

وی عنوان کرد: همه اقدامات و اهداف ما در سال جاری برای تسهیل در رفت و آمد زائران در ایام اربعین است و باید از ظرفیتهای کشوری و استانی در جهت تحقق این هدف استفاده شود.

کلانتری بیان داشت: در اربعین سال جاری قطعا زوار بیشتری از مرز مهران استفاده می کنند و به همین منظور باید از قبل تمام اقدامات و پیش بینی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد زائران از مرز مهران برای رفتن به عتبات عالیات استفاده می کنند و ایام اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این مرز تردد داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: در بحث زیرساختهای شهرستان مهران هم اکنون طرحهای بسیار زیادی در حال اجراست که بخش مهمی از این طرحها تا قبل از اربعین سال جاری به بهره برداری می رسد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما