بدون نیاز به پیش ثبت‌نام؛

ثبت‌نام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در قزوین آغاز شد

مهر , 17 تير 1394 ساعت 8:30

مدیر حج و زیارت استان قزوین، از آغاز ثبت نام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز خبر داد و گفت: ثبت نام در کاروان‌ها بدون پیش ثبت نام انجام می شود.


علیرضا کلانتری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای تشرف گروه های اعزامی عتبات عالیات عراق بصورت زمینی و هوایی از تاریخ ۲۵ تیرماه لغایت ۲۳ شهریورماه سال جاری متقاضیان تشرف می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان نسبت به ثبت نام خود و همراهانشان اقدام کنند.

وی در خصوص ظرفیت و نحوه ثبت نام در کاروانها افزود: ثبت نام در کاروانها بدون پیش ثبت نام بوده و تمامی افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند می توانند در دفاتر زیارتی سطح استان ثبت نام کرده و اعزام شوند.

اعزام متقاضیان به عتبات نیازی به پیش ثبت نام ندارد

علیرضا کلانتری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص چگونگی اعزام بدون پیش ثبت نام اظهار داشت: در گذشته معمولا تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر از ظرفیت اعزام بود لذا قرعه کشی و اولویت بندی می شد اما در ماه های اخیر به دلیل کم شدن تعداد متقاضیان دیگر نیازمند قرعه کشی نیستیم.

وی افزود: با شرایط ایجاد شده همه مراجعان کنندگان می توانند پس از ثبت نام اولیه بدون نوبت بندی به عتبات عالیات اعزام شوند که برای این دوره از استان قزوین ۵۴ کاروان ۳۸ نفره اعزام خواهند شد.

اعزام ۱۶ هزار زائر به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت به عتبات عالیات اعزام شدند و امسال هم پیش بینی می کنیم با احتساب ماه محرم و اربعین حسینی تعداد زائران عتبات از ۱۶ هزار نفر فراتر رود.

کلانتری یادآورشد: در استان قزوین ثبت نام از متقاضیان در ۲۷ دفتر انجام می شود.


کد مطلب: 25702

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25702/ثبت-نام-متقاضیان-اعزام-عتبات-عالیات-قزوین-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir