تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۵۷۰۸

براي تماشای نمايش فصل شيدايي ثبت‌نام کنید

براي تماشای نمايش فصل شيدايي ثبت‌نام کنید
به گزارش روابط عمومي نمايش فصل شيدايي، عليرضا كوهفر، مدير مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي(مهنا) گفت: براي هر شب اجراي نمايش فصل شیدایی در ايام ماه رمضان در تهران، تنها ۶ هزار صندلی برای تماشاگران پیش بینی کرده ایم، هر چند شهروندان تهراني از این نمايش استقبال كم‌نظيري می کنند؛ اما امكان پذيرش بيش از اين تعداد تماشاگر براي ما مهيا نيست.

وي افزود: در برخی اجراهای فصل شیدایی در تهران حتی استقبال بيش از ۷ هزار نفري را شاهد بوده ایم كه براي تهيه‌كنندگان آن افتخار بزرگي محسوب مي‌شود؛ ولي گنجایش ۶ هزار نفری سالن به ما اجازه نمی دهد که با تعداد تماشاگرانی بیش از ظرفیت سالن،‌ نمایش را اجرا کنیم.

وي تأكيد كرد: بنابراين درخواست می کنیم تنها تماشاگراني براي تماشای نمایش فصل شیدایی حضور پیدا کنند که مراحل ثبت نام در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۹ را گذرانده باشند.

بنا بر اعلام اين خبر، علاقمندان برای تماشای نمایش بزرگ فصل شیدایی، عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۹ ارسال و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

فصل شیدایی عنوان نمایشی میدانی و چند رسانه ای به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری است که پیش از این در هفت شهر کشورمان بیش از ۵۰۰ هزار تماشاگر داشته و در شبهای ماه رمضان در کیلومتر ۲ جاده لشگرک واقع در شمال شرق تهران به روی صحنه می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما