تولیدکنندگان محتوای فاخر دینی حمایت می‌شوند

ایکنا , 21 تير 1394 ساعت 9:45

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأکید بر حمایت از تولید کنندگان محتوای فاخر دینی در فضای مجازی، گفت: وعده‌ای که از قبل در این زمینه داده شد عملیاتی شده است.


محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد وعده کمک به رسانه‌های دینی و قرآنی که سال گذشته در نمایشگاه مطبوعات داده شد، گفت: آنهایی که به ما مراجعه داشته‌اند مشمول دریافت این حمایت‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از این حمایت‌ها شامل پهنای باند و امکاناتی از این دست بوده است، افزود: علاوه بر این خودمان در سفری که به قم داشتیم هر گونه امکاناتی که نیاز بود از «اپلیکیشن‌های» مختلف تا «دیتاسنتر» و «پهنای باند» در اختیار آنها قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز اعتقاد ما بر این است که رسانه‌هایی که به دنبال تولید محتوای فاخر دینی هستند حتماً از طرف وزارت ارتباطات مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

واعظی بیان کرد: فعالیت فاخر دینی و قرآنی این رسانه‌ها باید برای ما اثبات شود تا بتوانند مشمول حمایت‌هایی که گفته شد، قرار گیرند. ما یک معیار و چارچوب را برای این کار در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن امکانات و حمایت‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 25740

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25740/تولیدکنندگان-محتوای-فاخر-دینی-حمایت-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir