استقبال مردم از «فصل شیدایی» بی‌نظیر است

مهر , 22 تير 1394 ساعت 10:01

سعید اسماعیلی کارگردان نمایش «فصل شیدایی» از مسوولان فرهنگی به خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد به دیدن این اثر نمایشی بنشینند.


سعید اسماعیلی طراح و کارگردان نمایش «فصل شیدایی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استقبالی که از این اثر نمایشی شده است، گفت: در روزهای پایانی اجرا هستیم و استقبال بیش از حد تصور ما بوده است به حدی که در هجدهمین شب اجرا با جمعیتی حدود هشت هزار نفر مواجه شدیم.

وی افزود: اولا با وجود دوری راه و سختی های رسیدن به سالن نمایش، از همه ابراز محبت ها و الطاف مردم سپاسگزارم ولی شرمنده ایم که هرشب قادر نیستیم عده زیادی از همشهریان را به خاطر شلوغی بیش از حد جمعیت، پذیرا باشیم.

اسماعیلی یادآورشد: با همه این اوصاف دردناک و غیر قابل درک، عدم حضور مسوولان فرهنگی و هنری در این نمایش باشکوه جای شگفتی دارد. بی شک حجم اخبار و اطلاعات به حدی بوده که مدیران فرهنگی و هنری مملکت را از اجرای این پروژه بزرگ مطلع کرده باشد ولی عجیب اینکه این مسوولان لااقل برای کنجکاوی هم سری به این نمایش نزدند تا علت استقبال بی نظیر مردم را جویا شوند.

وی در آخر بار دیگر از همه هنرمندان و مسوولان فرهنگی به خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان و مدیران، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مدیران فرهنگی دعوت کرد تا آنها هم شاهد حضور جمعیت بزرگ مشتاق این نمایش باشند.

نمایش «فصل شیدایی» در شب‌های ماه مبارک رمضان در انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک، اجرا می‌شود و هر شب، پذیرای بیش از ۵ هزار نفر از شهروندان تهرانی است.

این نمایش میدانی و چندرسانه‌ای به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، تاریخ را با محوریت توسل به اهل بیت(ع) از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور حضرت حجت (عج) مرور می‌کند.


کد مطلب: 25762

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25762/استقبال-مردم-فصل-شیدایی-بی-نظیر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir