ثبت نام سفر عتبات دانشگاهیان خراسان شمالی آغاز شد

مهر , 24 تير 1394 ساعت 12:39

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان شمالی از آغاز ثبت نام سفر عتبات دانشگاهیان استان از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: نام نویسی از متقاضیان تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگار با اشاره به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان خراسان شمالی از امروز، اظهار کرد: ثبت نام دانشجویان متقاضی برای اعزام به این سفر تا دوم مرداد ادامه دارد.

وی با بیان این که متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی labbayk.ir نام نویسی کنند، اضافه کرد: پنج گروه پسر مجرد، دختر مجرد به همراه یکی از محارم، استادان دانشگاه، متاهلان دانشجو و کارمندان می توانند در این سامانه نام نویسی کرده و به این سفر معنوی اعزام شوند.

حجت الاسلام فقیهی افزود: زمان قرعه کشی و اعلام برندگان روز سوم مرداد خواهد بود و تاریخ های اعزام هر استان نیز در پایگاه اینترنتی قرار داده شده است.

وی با بیان این که زمان آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از بیستم مرداد به مدت سه ماه خواهد بود، اظهار داشت: در این دوره از اعزام ها روزانه دو کاروان زمینی و هوایی و در مجموع هفت هزار نفر در قالب ۱۹۰ کاروان به عتبات اعزام می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان شمالی تصریح کرد: قیمت اعزام های زمینی از تهران ۹۶۰ هزار تومان و قیمت اعزام های هوایی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شده است.


کد مطلب: 25810

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25810/ثبت-نام-سفر-عتبات-دانشگاهیان-خراسان-شمالی-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir