محور ارتباطی مهران- صالح‌آباد اصلاح و بهسازی می شود

مهر , 29 تير 1394 ساعت 14:35

اصلاح و بهسازی محور ارتباطی مهران- صالح‌آباد در استان ایلام در حال اجرا است.


به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، در راستای ایجاد بستری ایمن و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در زمانهای خاص به خصوص اربعین حسینی راه های مواصلاتی استان ایلام از جمله محور منتهی به مرز بین‌المللی مهران در حال اصلاح، تعريض و بهسازی است.

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهران در اين خصوص گفت: هم‌اکنون با امکانات راهداری شامل ۱۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در محور مذکور اصلاح مسير و حذف پيچهای پر حادثه درحال اجراست و با تعریض تعداد ۱۲ دستگاه پل توسط پيمانكار در طول پنج کیلومتر فاز اول تعريض مسير در حال اجر است.

علیرضا قاسمی حجم عملیات خاک‌برداری اين فاز را ۳۸ هزار مترمکعب عنوان كرد و افزود: خاک‌ریزی، پخش و تراکم ۴۰ هزار مترمکعب بوده و با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در دست اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده مراحل زیرسازی اين قسمت از مسیر و تعریض پلها به اتمام رسیده و بستر جهت اجرای بیس و آسفالت مهیا خواهد شد.

به گفته قاسمي با بهره‌برداری و اصلاح مسیر این قطعه، شرایط عبور و مرور با افزایش دید رانندگان و به دنبال آن ارتقاء ایمنی جاده وکاهش حوادث جاده‌ای فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه در فازهای بعدی ۳۰ کیلومتر دیگر از مسیر جهت تعریض و بهسازی در دستور کار قرار دارد که بلافاصله بعد از اتمام فاز اول عملیات اجرایی آن آغاز می‌ شود.

جهت تعریض و بهسازی مسیر و ارتقاء عرض راه با تعریض تعداد ۷۰ دستگاه پل در محور صالح‌آباد – مهران برنامه‌ریزی و اقدامات اجرائی لازم به عمل آمده است.


کد مطلب: 25841

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25841/محور-ارتباطی-مهران-صالح-آباد-اصلاح-بهسازی-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir