توسعه زیرساخت ها، اعزام کاروانی و مدیریت یکپارچه؛ اولویت اربعین ۹۴

مهر , 31 تير 1394 ساعت 9:45

جانشین نیروی انتظامی کشور در ایلام گفت: توسعه زیرساخت ها و اعزام سازماندهی شده و کاروانی زائران به عتبات عالیات و مدیریت یکپارچه و واحد از اولویت های پلیس برای امسال در اربعین حسینی است.


سردار اسکندرمومنی در سفر به استان ایلام و شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل قرارگاه اربعین حسینی و بررسی زیرساخت های موجود در مرز مهران از اهداف سفر به این استان بوده است.

وی با اشاره به بازدیدی که از مرزهای استان ایلام داشته است گفت: استان ایلام هم در حفظ امنیت و ارامش خود استان تلاش دارد و هم با پاسداری از مرز ها، امنیت کشور را در این منطقه تامین کرده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور تصریح کرد:با آمادگی کامل نیروهای امنیتی و انتظامی شرایط بسیار خوبی در استان حاکم است و امنیت مطلوبی هم در مرزهای استان برقرار است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مشکلات سال گذشته که در تردد زائران عتبات عالیات وجود داشت، گفت: تلاش ها بلافاصله از اربعین پارسال با برگزاری جلسات متعدد با سایر ارگان ها در جهت رفع مشکلات و تامین زیرساخت ها در حال انجام است.

سردار مومنی در ادامه گفت: امنیت پایدار در مرزهای کشور در دو بخش دنبال می شود؛ بخشی در حوزه مرزبانی است که با توسعه تجهیزات، فناوری های جدید و آموزش فراهم می شود و بخشی دیگر نیز توسعه زیرساخت ها است که باید با همکاری بخش های دیگر محقق شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در این استان مرزنشین گفت: نرخ جرم در استان ایلام پایین است و این استان جز کم جرم ترین استان های کشور است.


کد مطلب: 25871

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25871/توسعه-زیرساخت-اعزام-کاروانی-مدیریت-یکپارچه-اولویت-اربعین-۹۴

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir