تاریخ انتشار
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۵۸۹۱
فرماندار خرمشهر:

تکایای عزاداری و خدمت رسان به زوار کربلا در سال گذشته نامناسب بود

تکایای عزاداری و خدمت رسان به زوار کربلا در سال گذشته نامناسب بود
فرماندار ویژه خرمشهر عصر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین اظهار کرد: برنامه های مدبرانه مسئولان باید از هم اکنون برنامه ریزی شده و همچنین مشکلات زیرساختی در این زمینه باید هر چه سریعتر حل شود.

ولی الله حیاتی افزود: در حقیقت ساماندهی حوزه های مختلفی چون آب، برق و مخابرات از نیاز مهم و اساسی مرز بین المللی شلمچه هستند.

وی تصریح کرد: تا یک ماه آینده با کمک منطقه آزاد اروند نباید مشکلی در این حوزه ها وجود داشته باشد. در واقع تمامی نهادها باید در راستای حل مشکلات سفر به عتبات عالیات و رفاه زائران فعالیت های چشمگیری داشته باشند.

حیاتی استقرار تکایای عزاداری و خدمت رسان به زوار در سال گذشته را نامناسب دانست و عنوان کرد: امسال از ورودی های آبادان و خرمشهر تا پایانه مرزی باید با نظم و ترتیب خاصی خدمت گزار زوار باشیم.

سید نبی موسوی امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست بیان کرد: هنگ مرزی باید با دقت بالا و در کمترین زمان ممکن پس از اطمینان از مهر خروج در پاسپورت های زائران آنها را خارج کنند، تا تردد به آسانی انجام گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان نیز در این نشست یادآور شد: اینک موضوع اربعین به شکل خیلی جدی چه در عرصه فرهنگی و اجرایی در دستور کار تمام دستگاه های اجرایی استان و همچنین ملی قرار دارد.

ناصر حویزاوی گفت: در سازمان حج و زیارت سامانه ای را تعریف کرده ایم که زائران می بایست از سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کنند.

داریوش دبیقی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این نشست اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز آبادان در سال گذشته توانست به خوبی گزارش های خبری را از مرز شلمچه برای سراسر کشور پوشش دهد. همچنین با اعزام مستند سازان این سازمان به کربلا تولیدات خوبی را در سال گذشته در ایام اربعین داشته ایم.

وی همچنین در این نشست خواستار همکاری مسئولان برای راه اندازی فیبر نوری در شلمچه برای ارتباط مستقیم با شبکه های سراسری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست کمیته های مختلف برای تسهیل در ورود و خروج زوار تعیین شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما