تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۹۱۲

اکران فیلم های جشنواره رضوی در سینماهای کشور

اکران فیلم های جشنواره رضوی در سینماهای کشور
به گزارش بنیاد بین المللی امام رضا(ع) سید سعید سرابی بیان کرد: آثار برگزیده این جشنواره در سالن های مخصوص سراسر کشور اکران می شود تا بتواند اثر بخشی خود را در ابعاد مختلف جامعه به همراه داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اکران فیلم های سینمایی جشنواره فیلم رضوی افزودسیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی القعده برابر با ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور سال جاری در تمام استان های کشور و ۲۲۰ نقطه جهان برگزار می شود

وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت ارشاد نگاه ویژه ای به برگزاری جشنوراه فیلم رضوی دارد، تصریح کرد: رئیس سازمان سینمایی کشور به صورت مستقیم مسائل مربوط به این جشنوراه را رصد می کنند و با اهتمام ایشان کارگروهی مناسب در این زمینه شکل گرفته است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما