تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۵۹۱۳

دانشنامه احمدی و محمدی(ع) ارائه می‌شود

دانشنامه احمدی و محمدی(ع) ارائه می‌شود
آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری دهه کرامت افزود: دانشنامه احمدی و محمدی(ع) به رهبر معظم انقلاب ارائه‌شده که برای رسیدن به این مهم همایش دوسالانه نیز پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این همایش از گذشته انجام و فراخوان مقاله نیز داده‌شده بود که تاکنون از میان مقالات ارسالی ۸۰ مقاله برتر آماده‌شده است.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: اولین همایش دوسالانه نیز در دهه کرامت سال جاری برگزار خواهد شد.

آیت‌الله ایمانی تأکید کرد: دانشنامه احمدی و محمدی(ع) نیز در قالب یک کتاب ۲۰۰ تا ۳۰۰ برگ عرضه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های استاندار اسبق فارس، گفت: صادق عابدین در بحث توسعه حرم و ایجاد خیابان ۹دی زحمت‌های فراوانی کشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس یادآور شد: فعالیت خوب از جانب هرکسی که باشد باید تقدیر شود درحالی‌که امروز برخی خارج از مجموعه به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر توسعه حرم هستند.

آیت‌الله ایمانی بابیان اینکه برخی پس از سال‌ها به فکر ثبت خانه‌های اطراف حرم افتاده‌اند، گفت: پس از گذشت ده‌ها سال می‌خواهند خانه‌های تاریخی اطراف حرم را شناسایی و ثبت کنند که این کار جای تعجب دارد زیرا اگر این منازل تاریخی بود چرا هیچ‌کس تابه امروز به فکر ثبت آن‌ها نبوده است.

وی تأکید کرد: مسائل پشت پرده فراوان وجود دارد که نمی‌خواهم آن‌ها با بازگو کنم اما همگان باید برای رهایی حرم مطهر از بن‌بست تلاش کنند و راه‌های دسترسی آسان را برای زائرین فراهم سازند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما