تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۵۹۳۶

نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشجویی اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشجویی اعلام شد
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات، از روز ۲۳ تیر لغایت ۳ مرداد ماه در سایت لبیک انجام شد و ۵۱۸۹۲ نفر از دانشگاهیان شامل ۲۵۱۴ استاد،۱۱۷۵۱پسر مجرد،۳۰۵۳۴ زوج دانشجو،۴۹۲۹ دختر مجرد همراه با محرم و ۲۱۶۴ نفر از کارمندان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کردند.

وی افزود: مراسم قرعه کشی سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات روز گذشته سوم مرداد به صورت سیستمی انجام شد و نتایج آن امروز از طریق سایتwww.labbayk.irاعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: برگزیدگان اصلی و ذخیره باید از ۴ لغایت ۱۰ مرداد ماه با مراجعه به سایت لبیک و مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند و سپس نسبت به تحویل مدارک خود به شوراهای استانی ستاد، اقدام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اعزام دانشگاهیان به عتبات عاليات شهرهای مقدس (نجف، كربلا، كاظمين) از روز۱۹ مرداد ماه با اعزام ۱ کاروان از استان کرمان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: زائرين ۷شب را در شهرهاي مقدس عراق در هتل متمرکز دانشجویی اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي مقدس نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.

وی در خصوص اعطای وام به زائرین دانشگاهی هم گفت:چون بانک عامل ستاد از تجارت به ملی تغییر کرده است؛ مکانیزم نرم افزاری بانک ملی در حال آماده سازی است و بنابراین زائرین باید کلیه مراحل ثبت نام را انجام داده و هزینه سفر را نیز واریز نمایند و سپس برای دریافت وام اقدام کنند.

وی به برنامه های زیارتی سفر اشاره کرد و گفت:زیارت مسجد سهله، مسجد كوفه، بازديد از قبرستان وادي السلام، بیت حضرت امام (ره)،کتابخانه کاشف الغطاء و ... از جمله برنامه‌هاي زيارتي زائران دانشگاهی ايراني در عتبات عاليات خواهد بود.

فقیهی در خصوص برنامه های فرهنگی سفر عتبات دانشگاهیان گفت:کاروان های عتبات دانشگاهیان یک جلسه توجیهی-آموزشی قبل از سفر خواهند داشت و به زائرین یک بسته فرهنگی شامل نشریه هشت بهشت، کتاب فرزانگان حرم و چهار فصل عاشقی شامل (فضیلت های زیارت و اهمیت آن) و لوح فشرده راهیان آسمان اهدا خواهد شد.ضمنا از تمامی بسته های فرهنگی مسابقه برگزار خواهد شد.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی اینجا را کلیک کنید.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما