خدمتگزاری به اهل بیت (ع) مدال افتخار شاعران دینی است

مهر , 6 مرداد 1394 ساعت 9:29

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، خدمتگزاری به دستگاه اهل بیت (ع) را مدال افتخار خادمین و شاعران دینی بیان کرد.


حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر دوشنبه در جلسه کانون مداحان و شاعران آیئنی استان مازندران گفت: خدمتگذاری صادقانه و حفظ این روحیه خالصانه در دستگاه اهل بیت (ع) مدال افتخار خادمین و شاعران آیئنی اهل بیت (ع) است.

وی ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان را ماه مهمانی خدا برشمرد و با تاکید بر حفظ توشه معنوی ماه مبارک رمضان در دیگر ایام باقیمانده از سال خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم که همه ماه ها و روزهای باقیمانده از سال هم مانند ماه مبارک رمضان باشد و برای حفظ این روحیه باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان علی (ع) مبنی بر تلاش مومنان از مستی مال و قدرت، علم، تحریف و ستایش دیگران و جوانی افزود: باید لحظه لحظه های زندگی مان را مراقبت کنیم تا گرفتار بادهای مسموم و انحرافات شیطانی نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان خطاب به اعضاء کانون مداحان و شاعران آیینی استان افزود: خدمت خالصانه و صادقانه در دستگاه اهل بیت (ع) مانند یاری رساندن برای دین خداست و برای حفظ و نگهداری این روحیه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

در ادامه این جلسه محسن زاده رئیس کانون مداحان و شاعران آیئنی استان به نقش و اهمیت فضای مجازی در این حوزه اشاره و تاکید کرد: بنا به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص فضای مجازی و اهمیت ان در جبهه فرهنگی باید کانون مداحان و شاعران آئینی استان برای ورود به این عرصه هم برنامه ریزی مدونی داشته باشد.


کد مطلب: 25956

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25956/خدمتگزاری-اهل-بیت-ع-مدال-افتخار-شاعران-دینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir