تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۹۶۰

افزایش ۳۰۰۰ نفری سهمیه عتبات دانشگاهیان/ ۱۰ هزار دانشگاهی کربلایی می‌شوند

افزایش ۳۰۰۰ نفری سهمیه عتبات دانشگاهیان/ ۱۰ هزار دانشگاهی کربلایی می‌شوند
محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از افزایش سه هزار نفری سهمیه اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات هفت هزار نفر اعزام شوند اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به ۱۰ هزار دانشگاهی افزایش داده شد.

وی با اعلام این مطلب که اسامی ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات پس از قرعه‌کشی در سایت www.labbayk.ir اعلام شده است، گفت: سهمیه اضافه شده به نسبت سهمیه گروه‌های پسران مجرد، استادان، دختران دانشجوی به هماره یکی از محارم، کارمندان دانشگاه‌ و متأهلان بین آنها تقسیم شده است.

ثبت‌نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات، از روز ۲۳ تیر تا سوم مرداد ماه در سایت لبیک انجام و ۵۱ هزار و ۸۹۲ نفر از دانشگاهیان شامل دو هزارو ۵۱۴ استاد،۱۱ هزارو ۷۵۱ پسر مجرد، ۳۰ هزارو ۵۳۴ زوج دانشجو، چهار هزارو ۹۲۹ دختر مجرد همراه با محرم و دو هزار و ۱۶۴ نفر از کارمندان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کردند.

یادآوری می‌شود: کاروان‌های عتبات دانشگاهیان یک جلسه توجیهی-آموزشی قبل از سفر خواهند داشت و به زائران یک بسته فرهنگی شامل نشریه هشت بهشت، کتاب فرزانگان حرم و چهار فصل عاشقی شامل (فضیلت‌های زیارت و اهمیت آن) و لوح فشرده راهیان آسمان اهدا خواهد شد. ضمنا از تمامی بسته‌های فرهنگی مسابقه برگزار می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما