اعزام اولین گروه برنامه‌سازان رسانه ملی همراه با اولین کاروان حج

مهر , 10 مرداد 1394 ساعت 12:02

رئیس ستاد حج و زیارت صدا و سیما در همایش آمادگی اعضای کاروان اعزامی رسانه ملی گفت: کارآمدترین عوامل تولید برای پوشش رسانه‌ای مناسک حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


حسن گروسي رئیس ستاد حج و زیارت صدا و سیما صبح روز ۸ مردادماه در همايش اردوي آمادگي اعضاي كاروان اعزامي رسانه ملي به حج ٩٤ که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در حال برگزاریست افزود: موسم حج يكي از بهترين و حساس ترين فرصت هاي برنامه سازي است و به همین منظور سعي كرده ایم با تجربه ترين و كارآمدترين عوامل توليد را براي اين ماموريت خطیر به سرزمين وحي اعزام كنيم.

وي افزود: متاسفانه امسال هم تعداد اعضاي گروه کاری رسانه ملي به نسبت سال قبل كاهش يافته است اما تلاش مي كنيم با برنامه ريزي و مسئوليت پذيري همكاران، مشكل و خللي در توليد و پخش برنامه هاي اين رويداد مهم، رخ ندهد.

مدير شبکه تلویزیونی اینترنتی لبیک گفت: بسياري از مخاطبان رسانه ملي انتظار دارند حال و هواي كنگره عظيم حج و نيز اخبار اين رويداد بزرگ جهاني به طور مرتب براي انان پخش شود و ما نيز علاوه بر اطلاع رسانی اخبار مهم حج، براي پخش برنامه هاي دعاهای كميل، دعاهای ندبه و سایر برنامه های بعثه مقام معظم رهبری برنامه ريزي دقيق كرده ايم.

وی در پایان به زمان اعزام کاروان رسانه ملی به حج تمتع اشاره داشت و گفت: همزمان با اعزام اولین کاروان‌ها به حج تمتع اولین کاروان رسانه ملی نیز برای پوشش هر چه بهتر و موازی با برنامه‌های برگزار شده به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

اردوي آمادگي اعضاي كاروان رسانه ملي كه از 8 مرداد در مسجد مقدس جمكران آغاز شده بود عصر جمعه در بخش آموزش حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به پايان رسيد.


کد مطلب: 26021

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26021/اعزام-اولین-گروه-برنامه-سازان-رسانه-ملی-همراه-کاروان-حج

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir