مردم قوچان ۴۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات و عالیات کمک کردند

مهر , 12 مرداد 1394 ساعت 12:14

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان گفت: در سال ۹۳ مبلغ ۴۰۰میلیون ریال از محل کمک های مردمی به حساب ستاد بازسازی عتبات واریز شد.


علی اصغر صوفی صبح یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی کار و سهم بیشتری که ستاد استان قبول کرده است حجم فعالیت باید بیشتر شود افزود: ستاد عتبات مردمی بوده و همه اقشار مختلف مردم بدون هرگونه سیاسی کاری در بحث بازسازی عتبات عالیات تلاش می کنند.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات قوچان در سال گذشته با کمک های مردم متدین، ولایی و محب اهل بیت به توفیقات فراوانی دست یافته است.

صوفی با بیان اینکه تکمیل دین در گرو توجه به ائمه اطهار(ع) بوده و به همین دلیل دشمنان اسلام به دنبال تخریب قبور آنها هستند خاطر نشان کرد:امسال ستاد عتبات استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ۱۲ پروژه مشارکت دارد که وظیفه شهرستان سنگین تر شده و با روحیه بالا و جهادی باید در جهت جمع آوری نذورات مردم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت:ستاد عتبات شهرستان دارای ۶ معاونت امور روحانیون، پشتیبانی، روابط عمومی، جذب مشارکت ها، مالی و اداری و امور خواهران بوده و مسئولین ادارات و نهادها در کنار ما خواهند بود تا بتوانیم به نحو احسن این ماموریت را به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد:این ستاد به صورت مستمر جلساتی را با امام جمعه و فرماندار شهرستان به منظور ارائه گزارش برگزار می کند و همه ی ادارات و نهادها موظف شده اند تا رابط خود را با ستاد مردمی بازسازی عتبات معرفی کنند تا با برگزاری جلسات چهره به چهره با آنها میزان مشارکت را بالا ببریم تا داعشی ها و تکفیری ها که خواهان نابودی عتبات هستند ناامید کنیم.


کد مطلب: 26072

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26072/مردم-قوچان-۴۰۰-میلیون-ریال-بازسازی-عتبات-عالیات-کمک-کردند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir