تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۶۰۸۷

رقابت چهار هزار موذن و مکبر نوجوان در جشنواره بچه‌های محراب

رقابت چهار هزار موذن و مکبر نوجوان در جشنواره بچه‌های محراب
«جشنواره بچه‌های محراب» در دو رشته «مکبری» و «موذنی» بین پسران زیر ۱۵ سال در دو رده سنی «زیر ۹ سال» و «بین ۹ تا ۱۵سال» در مناطق چهار، پنج، هشت، دوازده، سیزده، چهارده، پانزده، هفده، هجده و بیست برگزار می‌شود.

در «جشنواره بچه‌های محراب» پس از اعلام فراخوان و مکاتبه با ائمه جماعات مساجد ۱۰ منطقه برگزیده تهران، اسامی و مشخصات موذنین و مکبرین زیر ۱۵ سال این مساجد در دو دوره سنی «زیر ۹ سال» و «بین ۹ تا ۱۵ سال» جمع‌آوری شده است. پس از احصای مشخصات مکبرین و موذنین تا ۱۵ مردادماه با اعزام داوران به یکی از مساجد محوری مناطق ذکرشده، موذنین و مکبرین نوجوان برتر بر اساس شاخصه‌های صوت، لحن و صحت قرائت و فصاحت و رعایت ترتیب، ارزیابی و انتخاب و مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان در مسجد محوری منطقه برگزار می‌شود. در هر رشته و هر رده سنی جشنواره، ۱۰ نفر که بیشترین امتیاز را از هیئت داوران کسب کرده باشند طی مراسمی در همان منطقه تجلیل و جوایزی به آن‌ها داده می‌شود.

در مرحله دوم این جشنواره که در سطح شهر تهران برگزار می‌شود ۱۲۰ نفر از برترین مکبرین و موذنین مناطق برگزیده در هر رده سنی انتخاب و در روز ۲۹ مردادماه طی مراسمی با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شخصیت‌های فرهنگی مذهبی، تکریم و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.

دبیرخانه «جشنواره بچه‌های محراب» در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار واقع است و تلفن‌های ۳۳۳۵۵۰۳۶ و ۳۳۳۵۳۶۰۰ آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما