اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی درهرمزگان برگزار می شود

مهر , 13 مرداد 1394 ساعت 14:08

استاندار هرمزگان گفت: چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی سال آینده در استان هرمزگان برگزار می شود.


جاسم جادری در نشست هماهنگی و امضای تفاهم نامه برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در استان هرمزگان، عنوان کرد: ما از برگزاری این اجلاس مهم در استان هرمزگان بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با برگزاری مطلوب آن خادم خوبی برای حضرت امام حسین (ع) باشیم. مراسمات سنتی بسیاری همچون چاوش خوانی، نوحه خوانی، تعزیه و سینه زنی سنتی در ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان در هرمزگان برگزار می شود که می توان در این اجلاس آنها را به خوبی معرفی کرد.

استاندار هرمزگان افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری هیئت های مذهبی، صدا و سیما و دیگر نهادها به شکل خوبی اجلاس پیرغلامان حسینی را در هرمزگان برگزار کنیم.

محمد رحمان نظام اسلامی نماینده رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی نیز در این نشست، بیان داشت: سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه سال جاری در استان فارس برگزار می شود و در پایان این اجلاس پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) به نماینده استان هرمزگان به عنوان میزبان دوره بعدی این اجلاس اعطا می شود.

وی ادامه داد: میزبانی اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در سال ۹۵ با توجه به درخواست دکتر جادری استاندار هرمزگان به این استان داده شده که سازمان ها و نهادهای مختلفی در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

در پایان این نشست نیز تفاهم نامه برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در استان هرمزگان به امضای استاندار هرمزگان و دبیر اجلاس رسید.


کد مطلب: 26101

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26101/اجلاس-بین-المللی-تجلیل-پیرغلامان-حسینی-درهرمزگان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir