هشدار درباره استفاده از واژگان اشتباه در تکریم امامان به ویژه از سوی مداحان

ایکنا , 17 مرداد 1394 ساعت 10:00

هادی صلح‌جو در آخرین پست اینستاگرامی‌اش درباره استفاده شیعیان از واژگان اشتباه در تکریم امامان به ویژه از سوی مداحان و هشدار قرآنی در این زمینه نوشت.


هادی صلح‌جو، فعال قرآنی در آخرین پست اینستاگرامی‌اش نوشته است: سلام لطفا این متن را با توجه مطالعه کنید، پیشاپیش از شکیبایی و بردباری شما ممنونم. «سالیانی است که عباراتی وارد ادبیات دینی ما شده و متاسفانه این واژگان بسیار رایج و متداول در میان قشر مذهبی با آموزه های اصیل دینی که همانا قرآن و اهل بیت(ع) می‌باشند، فاصله بسیاری دارد.»

این فعال قرآنی در ادامه پستش نوشته است: عباراتی نظیر، سگ خاندان اهل بیت و...... به واقع دین انسان مومن را عزتمند میخواهد و معصومین هیچ گاه نخواسته‌اند ما نوکر و غلام و سگ ایشان باشیم. ما شیعه هستیم، یعنی پیرو مکتب امامان معصومیم و باید دقیقا در همان مسیری حرکت کنیم که آن حضرات تعیین کرده‌اند،
لطفا به این نمونه ها دقت بفرمایید، سوره مبارکه فرقان آیه ۷۴ : وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا و آنان که می‌گویند: ای پروردگار ما، از همسران و فرزندانمان دلهای ، مارا شاد دار ، و ما را پیشوای پرهیزگاران گردان.


کد مطلب: 26140

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26140/هشدار-درباره-استفاده-واژگان-اشتباه-تکریم-امامان-ویژه-سوی-مداحان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir