دوره‌های آموزش تخصصی مداحان در رباط کریم برگزار می شود

ایکنا , 17 مرداد 1394 ساعت 10:25

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط‌ کریم از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، مسئولان تشکل‌های دینی و مبلغان در فاصله زمانی ماه‌های مرداد و شهریور جاری خبر داد.


منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در نیمه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این فعالیت‌ها در راستای تحقق شاخص‌های سازمان تبلیغات اسلامی به تناسب ظرفیت، پتانسل، امکانات و ضرورت و نیاز‌سنجی توسط کارشناسان این اداره اجرا می شود.

این مسئول با اشاره به دوره‌های آموزشی این فعالیت‌ها، عنوان کرد: این فعالیت‌ها در دوره‌های آموزش تخصصی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، مسئولین تشکل‌های دینی و مبلغان در فاصله زمانی ماه‌های مرداد و شهریور جاری برگزار می‌شود.

جلیلی هدف از برگزاری این فعالیت‌ها را ایجاد زمینه مناسب در رشد و ارتقای توان علمی جامعه هدف و اهتمام به مسئله صیانت از حقوق شهروندی بیان کرد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم اظهار کرد: با توجه به این‌که این فعالیت تخصصی است ضرورت دارد تا گروه هدف در این دوره‌ها شرکت کنند و اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر و پیامک انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، این فعالیت‌ها از ۲۸ مرداد جاری آغاز می‌شود.


کد مطلب: 26142

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26142/دوره-های-آموزش-تخصصی-مداحان-رباط-کریم-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir