کسب رتبه‌های نخست مسابقات مداحی دانش‌آموزی توسط مداح کاشانی

ایکنا , 21 مرداد 1394 ساعت 14:55

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مداحان نوجوان کاشانی رتبه‌های نخست مسابقات مداحی دانش‌آموزان کشور را به دست آوردند.


حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مداحان نوجوان کاشانی رتبه‌های نخست رشته مداحی سی و سومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کشور را به‌دست آوردند.

وی افزود: «امیرحسین ظاهری‌نژاد» و «مهدی عسگری» مداحان نوجوان کاشانی در این دوره از مسابقات به‌عنوان نفرات برگزیده رشته مداحی انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به ثبت و تشکیل بانک اطلاعات بیش از ۳۸۰ پرونده مداحان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان بیان کرد: خطه کویری کاشان و آران و بیدگل با توجه به عُلقه شدید ولایی و محبت اهل بیت(ع) دارای استعدادهای درخشان و نهفته در زمینه مداحی و ذاکری اهل بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه اظهار کرد: درخشش جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری، وجود صداهای زلال و ناب، اعزام جمع زیادی از مداحان به شهرهای مختلف کشور در مناسبت‌های مختلف و شناخته‌شدن برخی از مداحان کاشانی به‌عنوان مداحان برجسته کشوری شاهد مثالی برای این مدعا است.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان کشور در بخش آوایی به میزبانی استان خراسان رضوی هفته جاری در شهر نیشابور برگزار شد.


کد مطلب: 26232

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26232/کسب-رتبه-های-نخست-مسابقات-مداحی-دانش-آموزی-توسط-مداح-کاشانی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir