برکت جشنواره «تئاتر رضوی» ماندگار خواهد بود

ایکنا , 24 مرداد 1394 ساعت 13:59

دبیر دهمین جشنواره «تئاتر رضوی» در پیامی این جشنواره را رویدادی معنوی توصیف کرد که غایت آن تجلی منویات، شخصیت، کرامات و آموزه‌های حضرت رضا(ع) و یاران باوفای ایشان است.


به گزارش ستاد خبری دهمین جشنواره سراسری «تئاتر رضوی»، حسین ثابت‌قدم وحید، دبیر جشنواره در آستانه آغاز به کار این رخداد بزرگ نمایشی کشور، پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:
«اللهم صل علی محمد و آل محمد
خادمی در بارگاه علی بن موسی‌الرضا(ع) لیاقت و توفیق می‌خواهد چه آنکه کفشدار حرم باشی و چه آنکه در مسیر ترویج و معرفی فرهنگ والای رضوی گام برداری.
به یقین می‌توان گفت برگزاری جشنواره «تئاتر رضوی» موهبتی بود عظیم که برکت آن تا هست ماندگار خواهد بود؛ رویدادی معنوی که غایت آن تجلی منویات، شخصیت، کرامات و آموزه‌های حضرت‌ رضا(ع) و یاران باوفایش است.
اینجانب مسئولیت این مهم را یک افتخار می‌دانم و بر همه کسانی که در تحقق آن کوشیدند دست مریزاد می‌گویم. چه هنرمندانی که به عشق آن امام همام آثار نمایشی خلق کردند، چه اساتیدی که به دانش خویش هنرمندان را راهنما بودند، چه همکارانی که عاشقانه تلاش و همت خود را در اجرای مطلوب این جشنواره گماردند و چه مسئولانی که بسترساز این فضای معنوی و هنری شدند.
امید آن که بتوانیم به زیر بیرق سبز حضرت‌ رضا(ع) و منویات گهربار رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه خدمت در عرصه فرهنگ رضوی سربلند و پیروز باشیم.»


کد مطلب: 26260

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26260/برکت-جشنواره-تئاتر-رضوی-ماندگار-خواهد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir