تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۶۲۶۲

همایش «امام رضا(ع)، اسوه حیات طیبه» در قم برگزار می‌شود

همایش «امام رضا(ع)، اسوه حیات طیبه» در قم برگزار می‌شود
حجت الاسلام محمد مهدی صفورایی با اشاره به آغاز دهه کرامت اظهار داشت: همایش امام رضا(ع)، اسوه حیات طیبه از سلسه همایش‌های بین المللی تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی ۲۵ مردادماه در قم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در موسسه آموزش عالی بنت الهدی برگزار می‌شود و در آن آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه به ایراد سخن می‌پردازد.

دبیر علمی همایش امام رضا(ع) اسوه حیات طیبه عنوان داشت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت با هدف معرفی و ترویج ابعاد وجودی و علمی حضرت امام رضا(ع) همایش‌هایی برگزار می‌کند که یکی از آن‌ها با عنوان ذکر شده در قم برگزار می‌شود و نفرات برتر به همایش بین المللی "تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی" معرفی می‌شوند.

ارسال ۱۹۵ اثر به دبیرخانه همایش

وی افزود: ۱۹۵ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در پایان پس از ارزیابی داوران ۱۵ اثر برگزیده شد و تعدادی از آنها به همایش اصلی در تهران ارجاع می‌شوند.

حجت الاسلام صفورایی یادآور شد: در ادامه این همایش، ۲۸ مردادماه همایش همدلی و همزبانی در سیره رضوی در مشهد و همایش بانوان فرهنگ ساز در سیره رضوی ۲۹ مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: حیات علمی امام رضا(ع)، حیات اخلافی امام رضا(ع) و حیات سیاسی امام رضا(ع) ابعاد این همایش بوده و به دلیل این که این همایش برای شناسایی بانوان پژوهشگر و محقق فرهنگ رضوی به صورت بین المللی برگزار می‌شود فقط آثار پژوهشگران خواهر پذیرفته می‌شود.

رئیس موسسه آموزش عالی بنت الهدی تصریح کرد: برگزیدگان سه همایش عنوان شده در بالا به همایش اصلی، همایش امام رضا(ع) اسوه حیات طیبه معرفی می‌شوند. این همایش اول شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما