۸۵ هیئت مذهبی شهرستان میامی ساماندهی شدند

مهر , 26 مرداد 1394 ساعت 10:37

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی از ساماندهی ۸۵ هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همزمان با دهه کرامت به همت این هیئات برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام مجید بخشی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان میامی در راستای برنامه های دهه کرامت، در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، توجه به مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد که همایش مدیران قرآنی، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مسئولان هیئت های مذهبی از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به ساماندهی ۸۵ هیئت مذهبی در شهرستان میامی گفت: همایش یک روزه مسئولان هیئت های مذهبی همزمان با دهه کرامت و استقبال از خادمان امام هشتم(ع) در شهرستان میامی از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی همچنین از اعزام ۱۸ مبلغ به مناسبت ایام دهه کرامت به این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد دو مبلغ متخصص از قم اعزام شده اند که به ذکر کرامات و آثار و برکات حضور ائمه معصوم در کشور خواهند پرداخت.

مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این نشست از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان میامی همزمان با دهه کرامت خبرداد و افزود: برگزاری ویژه برنامه دهه کرامت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، جشن کرامت و ... از مهم ترین برنامه های این دهه است.

رضا مهدیان در خاتمه یادآور شد: بیش از ۲۰برنامه مختلف فرهنگی وهنری در شهرستان میامی همزمان با این ایام برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 26296

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26296/۸۵-هیئت-مذهبی-شهرستان-میامی-ساماندهی-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir