تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۶۳۱۴

کمبود مداح و روحانی در کاروان‎های زیارتی/توجه به برنامه‎های فرهنگی در اولویت حج و زیارت

کمبود مداح و روحانی در کاروان‎های زیارتی/توجه به برنامه‎های فرهنگی در اولویت حج و زیارت
حجت‎الاسلام عباس دارویی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دو آزمون برای روحانیون در سال‎های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ برگزار شد و بر اساس آن تعدادی از روحانیون در گردونه حج قرار گرفتند.

وی یکی از مهمترین اولویت‎های حج و زیارت را در برگزاری برنامه‎های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: اعزام روحانی و مداح، توزیع محصولات فرهنگی برای کاروان‎های شیعه و اهل سنت از مهمترین اقدامات فرهنگی است.

یاوران حجاج به زائران کهنسال کمک کنند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان از برگزاری همایش‎های حج در استان خبر داد و افزود: همایش یاوران حجاج را در استان گلستان با هدف معرفی حج به زائران برگزار کردیم تا مردم با فلسفه حج به درستی آشنا شوند.

دارویی تأکید کرد: حج بزرگترین فرصت برای اصلاح امور دینی و معنوی مسلمانان است که باید به این فریضه دینی توجه شود.

وی از زائران خواست نهایت همکاری را با تیم پزشکی و هتل داشته باشند و گفت: یاوران حجاج نیز به زائران کهنسال کمک کنند تا نسبت به انجام فریضه حج دچار مشکل و زحمت نشوند.

پنج درمانگاه تخصصی در عربستان به بانوان ارائه خدمت می‎کنند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان با اشاره به اجرای طرح سراسری انطباق گفت: بر اساس این طرح ۶۰ پزشک متخصص خانم به صورت شبانه‎روزی به بانوان خدمات ارائه می‎کنند.

دارویی بیان داشت: پنج درمانگاه تخصصی در عربستان ویژه بانوان برنامه‎ریزی شده تا نسبت به ارائه خدمات مبادرت کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان یکی از مدعیان ارائه خدمات کیفی در سطح کشور در راستای اعزام زائران به عتبات عالیات از مبدأ تا مرز است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما