تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۶۳۲۸

فعالیت کمپین نایب‌الزیاره

فعالیت کمپین نایب‌الزیاره
در راستای پیوند قلوب مشتاقان امامت و ولایت به حریم قدسی رضوی به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مردم مشهدمقدس به نیابت از مردم ایران برای زیارت امام مهربانی ها، نایب مردم دنیا می‌شوند.

این کمپین، عاشقان امام هشتم(ع) را در فضای روحانی پایتخت معنوی ایران به پرواز در می‌آورد تا نهایت ارادت و خلوص نیت خود را به ساحت منور رضوی ابراز دارند.

متقاضیان زیارت و یا نائب الزیاره برای بهره‌مندی از آثار معنوی آن می‌توانند از طریق ثبت نام در این کمپین ضمن قرائت زیارت خاصه امام هشتم(ع) هم خود و هم دیگر هموطنان را در ثواب زیارت حضرت رضا(ع) شریک کنند.

علاقمندان برای شرکت در این کمپین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۸۰۰۸۸ یا از طریق سایت اینترنتی www.۱۰۰۰۸۸۰۰۸۸.ir و یا ربات telegram.me/ziarat-bot در این کمپین شرکت کنند.

این کمپین به مناسبت دهه کرامت توسط سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد در قالب‌های اپ موبایل، سایت، شبکه‌های اجتماعی و ربات تلگرام آغاز به کار کرده است.

همچنین در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام صفحه‌ای به نام نایب‌الزیاره قرار داده‌ایم تا کاربران دل‌نوشته‌های خود را در این صفحه به اشتراک بگذارند.

برای جذابیت برگزاری این کمپین با شخصیت‌های مختلف، بازیگران و هنرمندان همچون مهران رجبی صبحت کرده‌ایم تا در این حرکت ارزشی شرکت کنند. بازیگران صحبت کردیم به مرور جمع آوری و می فرستیم.

در دهه کرامت ۶۰ جشن محلی و منطقه ای با محوریت محلات و با همکاری نهادهای مردمی در سراسر شهر اجرا می‌شود.
هر فرهنگ سرا در ایام دهه کرامت، سه شب جشن با حضور مردم در بوستان های مجاور فرهنگ‌سراها و فضاهای مورد استفاده مردم برگزار می‌کند.

همچنین از «عربلین» عکاس قدیمی حرم امام رضا(ع)، نیز سه‌شنبه ساعت ۱۷در سلسله «جشن‌های امام مهربانی‌ها» در محل فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه تجلیل خواهد شد. روز گذشته از سراج علیایی، حجار سنگ مزار امام رضا(ع) تجلیل کردیم. هدف‌مان از این تجلیل‌ها، معرفی چهره‌های شناخته به مردم ایران است.

در کنار بسته‌های تصویری، تاریخجه زیارت، آداب زیارت، سخنرانی مراجع، دل‌نوشته‌های این کمپین را برای رسانه‌ها ارسال می‌کنیم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما