تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۶۳۴۰

نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات اعلام شد
متقاضیان سفر به عتبات عالیات که طی روزهای گذشته تقاضای سفر خود را در سامانه ثبت‌نام سازمان حج و زیارت ثبت‌کرده‌اند از امروز می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان و نحوه قطعی کردن ثبت‌نام خود مطلع شوند.

این گروه از متقاضیان که زمان سفر آنها طی برحه زمانی ۲۴ شهریور ماه تا ۳۰ آبان ماه است می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت «دارندگان اولویت‌های ۱ و ۲ از ساعت ۹ صبح فردا(چهارشنبه)، دارندگان اولویت‌های ۳ و ۴ از ساعت ۱۰ صبح فردا، دارندگان اولویت‌های ۵ و ۶ از ساعت ۱۱ فردا و همچنین دارندگان اولویت ۷ از ساعت ۱۴ بعد از ظهر فردا چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه عتبات، نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود در کاروان‌های عتبات اقدام کنند.

لازم به ذکر است: دارندگان اولویت ۸ (ذخیره) روز یکشنبه اول شهریور ماه ۹۴ می‌توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات از آخرین وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

به گزارش ایکنا طی این دوره از اعزام‌ها که با روزهای عرفه، عاشورا و تاسوعای حسینی نیز همزمان است، ۱۲۰ هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما