سیزدهمین جشنواره ملی امام رضا(ع) در کرمانشاه پایان یافت

مهر , 28 مرداد 1394 ساعت 14:01

سیزدهمین جشنواره ملی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات تطبیقی با معرفی مقالات برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.


اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی علمی - پژوهشی امام رضا(ع) با عنوان سیمای امام رضا(ع) در آیینه ادبیات تطبیقی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این همایش اظهار داشت: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برای سیزدهمین دوره در سراسر کشور اقدام به برگزاری جشنواره مذکور کرده و استان کرمانشاه نیز در راستای جشنواره های بنیاد چندین دوره اقدام به برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در آیینه ادبیات تطبیقی کرده است.

ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: این جشنواره امسال با عنوان سیمای امام رضا (ع) در آیینه ادبیات تطبیقی (فارسی - عربی) برگزار و ۸۰ مقاله برجسته به دبیرخانه آن ارسال شد که ۱۸ مقاله در مجموعه مقالات چاپ و ۸ مقاله نیز امروز ارائه و تجلیل می شوند.

وی گفت: معارف اهل بیت (ع) در ادبیات فارسی و عربی جلوه ویژه ای دارد و جشنواره امام رضا (ع) نیز در راستای انعکاس این معارف است.

گفتی است، در پایان این جشنواره مقاله مشترک دکتر احمد غنی پور ملکشاه و دکتر احمد خلیلی از استان مازندران رتبه اول را به خود اختصاص داد.

همچنین هیئت داوران مقاله مشترک دکتر علی اکبر احمدی چناری و پریسا احمدی از استان سیستان و بلوچستان را شایسته کسب عنوان دوم معرفی کردند.

جایگاه سوم این جشنواره نیز به مقاله مشترک دکتر خلیل بیگ زاده، شهناز کریمی و غلامرضا حیدری از استان کرمانشاه رسید.

همچنین مقاله مشترک دکتر مجید محمدی، کبری عزیزی و فرخنده میرزایی از استان کرمانشاه نیز حائز رتبه چهارم شناخته شد.

مقاله مشترک دکتر احمد رضا یلمه ها و مهدیه ولی محمد آبادی از استان اصفهان جایگاه پنجم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

دکتر بهمن هادی لو از استان آذربایجان شرقی جایگه ششم جشنواره را از آن خود کرد و جایگاه هفتم نیز به مقاله مشترک دکتر فاروق نعمتی و دکتر جهانگیر امیری از استان کرمانشاه رسید.

مقاله دکتر ابراهیم فلاح از شهرستان آمل استان مازندران نیز جایگاه هشتم جشنواره علمی پژوهشی امام رضا (ع) در کرمانشاه را از آن خود کرد.


کد مطلب: 26356

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26356/سیزدهمین-جشنواره-ملی-امام-رضا-ع-کرمانشاه-پایان-یافت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir