جلسه هم‌اندیشی کانون مداحان اسلامشهر و بهارستان برگزار شد

فارس , 1 شهريور 1394 ساعت 9:33

جلسه هم‌اندیشی کانون‌های مداحان شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، جلسه هم‌اندیشی کانون‌های مداحان شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

رئیس کانون مداحان شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: جلسه هم‌اندیشی کانون‌های مداحان شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان با حضور حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر و محمدعلی کیانی، رئیس کانون مداحان بهارستان برگزار شد.

نعمت باقری با اشاره به فعالیت‌های این کانون بیان کرد: با همکاری و حمایت رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در این مدت که از دوره سوم تشکیل این کانون می‌گذرد، برنامه‌های خوبی در زمینه ساماندهی و تشکیل پرونده و صدور کارت شناسایی و همچنین دوره آموزش تخصصی انجام شده است.

حجت‌الاسلام کنگرلو با تشکر از حضور رئیس کانون مداحان بهارستان تصریح کرد: هدف ما ارتقای سطح معلومات مداحان و دوری از آسیب‌هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به نقش مداحان بیان کرد: بیان معارف و حقایق تشیع و دوری از افراطی‌گری که خواست دشمنان اسلام است، از وظایف ذاکرین اهل بیت (ع) است.

وی آمادگی این اداره را جهت همکاری با کانون مداحان شهرستان بهارستان اعلام کرد.

محمدعلی کیانی، رئیس کانون مداحان شهرستان بهارستان نیز طی سخنانی گفت: با توجه به مشترکات فرهنگی و منطقه‌ای این دو شهرستان می‌توانیم از ظرفیت هر دو منطقه در برنامه‌ها استفاده کنیم.

مقرر شد جلسات بعدی برای ایجاد تفاهم‌نامه همکاری در دو شهرستان برگزار شود.


کد مطلب: 26389

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26389/جلسه-هم-اندیشی-کانون-مداحان-اسلامشهر-بهارستان-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir