تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۶۴۰۷

خدمات ارائه شده به حجاج در فرودگاه‌ها راضی‌کننده نیست

خدمات ارائه شده به حجاج در فرودگاه‌ها راضی‌کننده نیست
مهابادی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاهای کشور در مراسم بدرقه زائران اعزامی به حج تمتع اعلام کرد: امروز شش پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره)، دو پرواز از فرودگاه تبریز و سه پرواز از فرودگاه ساری به مدینه منوره صورت می‌گیرد و با انجام این پرواز‌ها عملیات انتقال ۶۴ هزار زائر حج تمتع آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵۵ کاروان زائران ایرانی توسط ۲۳۳ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و هواپیمایی صعودی به حج اعزام می‌شوند، گفت: پروازهای مدینه قبل تا ۱۱ شهریور انجام می‌شود و پروازهای مدینه بعد نیز از ۱۲ شهریور آغاز خواهد شد و تا ۲۶ شهریور عملیات انتقال حجاج صورت می‌گیرد.

مهابادی افزود: از ۶ مهرماه نیز بازگشت حجاج با ۲۱۸ پرواز آغاز می‌شود که این روند تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۹۰۰ زائر با ۷۳ پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به عربستان اعزام می‌شوند، گفت: هر روز ۲ هزار و ۵۰۰ زائر با ۸ پرواز به صورت روزانه جابجا خواهند شد.

مهابادی با اعلام این مطلب که امسال شرکت‌های هواپیمایی نگاه ویژه‌ای به خدمات‌رسانی حجاج داشته‌اند، گفت: طی هفته دولت طرح تحول خدمات فرودگاهی در غالب ۲۰ پروژه به اجرا درمی‌آید، اما این طرح از امروز در فرودگاه‌های محل اعزام حجاج آغاز می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری تمرکز بر اطلاع‌رسانی بوده و تلاش شده است بهترین اطلاع‌رسانی در فضای مجازی صورت گیرد؛ بر همین اساس در پورتال شرکت فرودگاه‌های کشور بخشی به عنوان بخش حج پیش‌بینی شده و اطلاعات کامل پروازهای حج تمتع از ۱۹ فرودگاه، همچنین نقشه‌های دسترسی به فرودگاه‌ها در این پورتال بارگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور از آموزش ۱۰۰ مامور ویژه خدمات‌رسانی به حجاج نیز خبر داد و گفت: سیستم اطلاع‌رسانی فرودگاه‌ها با شماره تلفن ۱۹۹ و سیستم اطلاع‌رسانی فرودگاه امام خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤال‌های حجاج است. همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای پاسخگویی به پرسش‌ها و دریافت انتقادهای زائرها در اختیار عموم قرار داده شده است.

وی همچنین از امکان دسترسی به صفحه نمایشی اطلاعات پروازها در پورتال فرودگاه‌های کشور خبر داد و گفت: هر گونه تغییری در پروازها به صورت آنلاین قابل مشاهده است.

مهابادی در پایان سخنانش با اعلام این مطلب که از خدمات ارائه شده به حجاج راضی نیستیم، گفت: علیرغم اینکه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم، اما ارائه خدمات حجاج همچنان رضایت‌بخش نیست و امیدواریم در آینده نزدیک ترمینال سلام را عملیاتی و در اختیار زائران قرار دهیم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما