مسیر ارتباطی پل زائر تا پایانه مرزی مهران آماده افتتاح می شود

مهر , 3 شهريور 1394 ساعت 11:47

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مسیر ارتباطی پل زائر تا پایانه مرزی مهران تا دو ماه آینده آماده می شود.


سید کمال الدین میرجعفریان صبح دوشنبه در بازدید طرح راهسازی پل زائر تا پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: این مسیر ارتباطی یکی از مهمترین نیازهای شهرستان برای ایام اربعین بوده که دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی بیان داشت: تا دو ماه آینده این پروژه به بهره برداری می رسد که باعث کاهش بار ترافیکی در این مسیر به خصوص در ایام اربعین می شود.

میرجعفریان افزود: در هفته دولت ۲۸ طرح راهسازی در استان ایلام افتتاح و علاوه بر این دو هزار واحد مسکن مهر نیز به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی بیان داشت: در بین پروژه های هفته دولت در استان ایلام، بهسازی ۱۸۰ کیلومتر از جاده های استان نیز قرار دارد که نقش موثری در استانداردسازی جاده ها خواهند داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از محورهایی که برای ایام اربعین در حال مرمت و بهسازی است، محور ملکشاهی به مهران بوده که هم اکنون کار آن در حال اجرایی شدن است.

۴۷ طرح حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه ها اکنون در مناطق مختلف استان در حال اجراست که طول تمام راه های در دست احداث ۲۰۴ کیلومتر است.

طول راه های استان ایلام سه هزار و ۱۸۳ کیلومتر است که شامل ۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۹۷ کیلومتر راه روستایی، ۸۷۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۶ کیلومتر راه روستایی است.


کد مطلب: 26448

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26448/مسیر-ارتباطی-پل-زائر-پایانه-مرزی-مهران-آماده-افتتاح-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir