تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۶۴۷۰

جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در پاكستان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در پاكستان برگزار می‌شود
رایزنی فرهنگی ایران با همکاری بنیاد الصادق (ع) در اسلام‌آباد، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، از روز چهارشنبه ۴ شهریور، جشنواره فرهنگي هنري امام رضا (ع) را با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی، دانشگاهی و دینی در محل جامعه الصادق (ع) برگزار مي‌كند.

اين جشنواره همراه با برپايي نمايشگاه فرهنگي ـ هنري به مدت سه روز، میزبان هیأتی از خادمان اعزامی از آستان قدس رضوی مشهد مقدس نیز خواهد بود.

همزمان با این نمایشگاه فرهنگی، برنامه‌هاي جشن و سرور در روزهاي پنجشنبه ۵ شهریور در مسجد امام حسین (ع) مجتمع مسکونی سفارت ایران براي ایرانیان مقیم، جمعه ۶ شهریور در جامعه امام الصادق (ع) اسلام‌آباد، جمعه بعد از نمار غرب و عشاء در مسجد مرکزی اثناء عشری اسلام‌آباد و شنبه ۷ شهریور در مسجد الرضا (ع) شهر بهارا کهو، برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری اين رويداد فرهنگي آشنایی جوانان و نوجوانان با شیوه زندگانی ائمه اطهار (ع)، فضایل اخلاقی اجتماعی حضرت امام رضا (ع ) و حضرت معصومه (س) عنوان شده است.

این جشنواره بین المللی همزمان با دهه کرامت و جشنواره فرهنگی امام رضا (ع) در ۷۹ نقطه جهان برگزار می‌شود كه اتفاق اين مهم، نمادی از وحدت کشورهای اسلامی است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما