ثبت بیش از ۵۰ هزار زیارت در کمپین نایب‌الزیاره

ایکنا , 7 شهريور 1394 ساعت 8:50

بیش از ۵۰ هزار زیارت در کمپین نایب‌الزیاره ثبت شده است.


کمپین نایب‌الزیاره به مناسبت دهه کرامت توسط سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد، آغاز به کار کرد و مشهدی‌ها نایب‌الزیاره مردم دنیا شدند.

در راستای پیوند قلوب مشتاقان امامت و ولایت به حریم قدسی رضوی به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مردم مشهدمقدس به نیابت از مردم ایران برای زیارت امام مهربانی ها، نایب مردم دنیا شدند.

این کمپین همچنان ادامه دارد و متقاضیان زیارت و یا نائب الزیاره برای بهره‌مندی از آثار معنوی آن می‌توانند از طریق ثبت نام در این کمپین ضمن قرائت زیارت خاصه امام هشتم(ع) هم خود و هم دیگر هموطنان را در ثواب زیارت حضرت رضا(ع) شریک کنند.

علاقمندان برای شرکت در این کمپین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۸۰۰۸۸ یا از طریق سایت اینترنتی www.۱۰۰۰۸۸۰۰۸۸.ir و یا ربات telegram.me/ziarat-bot در این کمپین شرکت کنند.

این کمپین که به مناسبت دهه کرامت توسط سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد در قالب‌های اپ موبایل، سایت، شبکه‌های اجتماعی و ربات تلگرام آغاز به کار کرده بود، همچنان ادامه دارد.

همچنین در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام صفحه‌ای به نام نایب‌الزیاره قرار داده‌ایم تا کاربران دل‌نوشته‌های خود را در این صفحه به اشتراک بگذارند.

نرم‌افزار نایب‌الزیاره در بازار به نشانی cafebazaar.ir در اختیار کاربران قرار داده شده است.


کد مطلب: 26496

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26496/ثبت-بیش-۵۰-هزار-زیارت-کمپین-نایب-الزیاره

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir