افزايش آمار سفر زائران ايراني به عتبات

حج , 8 شهريور 1394 ساعت 8:00

سفر زائران ايراني به عتبات عاليات از هفته هاي اخير، روند افزايشي داشته و انتظار مي رود اين روند با پايان فصل تابستان و كاهش دماي هوا ادامه يابد.


طعيمه غلامي، مدير ستاد عمليات شمسا در عراق گفت: بعد از پايان ماه مبارك رمضان و فرا رسيدن ماه شوال روند رو به رشدي در سفر به عتبات عاليات شاهد بودیم، اين روند با كاهش گرماي هوا در كشور عراق در ماههاي آتي روند افزايشي خود را حفظ خواهد كرد.

مدير ستاد عمليات شمسا در عراق، ارتقاء و بهبود خدمات به زايران در عتبات عاليات را از اهداف سازمان حج و زيارت و شركت شمسا خواند و افزود: گامهاي موثر و خوبي براي ارائه خدمات رساني بهتر و مناسب تر براي زايران برداشته ايم.

وي ادامه داد: استفاده از هتل هاي جديد، با كيفيت بالا و ايمن در دستور كار قرار گرفت و با هتل هايي قرارداد منعقد شد كه امكانات مناسب و خوبي براي پذيرايي از زايران داشته باشند تا زايران در زمان اقامت در اين هتلها، آسايش و آرامش داشته باشند.

غلامي بهره گيري از ناوگان و سرويس هاي حمل و نقل جديد و مناسب براي نقل و انتقال زايران را از اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل برشمرد و اظهار داشت: با شركت هاي نقليه اي وارد قرارداد شديم كه اتوبوس هاي جديد و مدل بالا در اختيار داشته باشند تا در حين سفر خطري زايران را تهديد نكند.

مدير ستاد عمليات شمسا در عراق، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش تداركات و تغذيه گفت: با بكارگيري از آشپزهاي مجرب و پخت غذا در آشپزخانه هاي مركزي كه استانداردهاي لازم از نظر محيطي و بهداشتي را دارا مي باشند غذاهايي با كيفيت بالا طبخ و در جعبه هاي مخصوص توسط ماشين هاي يخچال دار به هتل ها حمل مي شود.


کد مطلب: 26518

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26518/افزايش-آمار-سفر-زائران-ايراني-عتبات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir