تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۶۵۵۵

برگزاری همایش ستاد ساماندهی شئون فرهنگی همدان

برگزاری همایش ستاد ساماندهی شئون فرهنگی همدان
حجت الاسلام علی مراد کیانی با اشاره به برگزاری همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در روز چهار شنبه ۱۱ شهریورماه، اظهار داشت: این برنامه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار می شود.

وی افزود: حاضران در این مراسم از اعضای شورای هیئات مذهبی استان، اعضای کانون مداحان تمام شهرستان ها، اعضای ستاد ساماندهی شهرستان های استان، جمعی از اقشار تاثیرگذار، ائمه جمعه سراسر استان و برخی از اساتید حوزه و دانشگاه ها هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اهداف کیفی برگزاری این برنامه، عنوان کرد: توجه به برگزاری مجالس و مناسبت های مذهبی براساس محکمات دینی، پیشگیری از مناسبت سازی های غیر معتبر در برنامه های دینی، تعامل و تبادل نظر با سایر دستگاه های فرهنگی به ویژه رسانه ها به منظور تقویت و توسعه و ترویج شعائر دینی و ایجاد ارتیاط بین شخصیت های علمی دانشگاهی و حوزوی از جمله اهداف این همایش است.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: سازماندهی، توسعه، تعمیق، تقویت و آسیب زدایی فعالیت های مذهبی، جمع بندی ایده ها و نظرات صاحب نظرات در خصوص ارتقا کیفی برنامه های مذهبی، تقویت برنامه های مناسبتی در ایام جشن و سرور، ایجاد توازن بین مراسم عزاداری و جشن ها و شناسایی آسیب ها، بدعت ها و خرافات در عزاداری ها و راهکارهای مقابله با آن از اهداف کیفی برگزاری این مراسم است.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات کشور سخنران اصلی مراسم است، گفت: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و چهار نفر از صاحب نظران در زمینه برنامه های دینی و مذهبی از دیگر سخنرانان برنامه هستند که ایده ها و نظرات خود را اعلام خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: حضور صاحب نظران، اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان استانی و دست اندرکاران ستاد ساماندهی از اهداف کمی این برنامه است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما