آغاز برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

ایکنا , 10 شهريور 1394 ساعت 14:00

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اعلام آغاز برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع)، گفت: هدف جشنواره این است که همانگونه که در باور نسبت به سیره امام رضا(ع) اعتقاد داریم، رفتارهای ما هم در جامعه منطبق با سیره اهل بیت(ع) باشد.


سید جواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به محض پایان دهه کرامت و اتمام جشنواره سیزدهم به سراغ برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره چهاردهم امام رضا(ع) رفته‌ایم، گفت: بر اساس باور اسلامی هر روز یک مسلمان باید با روز قبل از آن فرق داشته باشد. در آموزه‌های دینی ما آمده است که اگر دو روز یک فرد یکی باشد مغبون است و اگر امروزش از دیروزش بدتر باشد ملعون است، بنابراین تلاش ما بر این بوده جشنواره سیزدهم با جشنواره دوازدهم فرق داشته باشد و همه افرادی که جشنواره امسال را رصد می‌کردند معتقد بودند گام‌های روبه جلوی خوبی در این خصوص برداشته شده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه تا رسیدن به هدف اصلی جشنواره امام رضا(ع) مسیر طولانی باقی مانده است، در خصوص هدف اصلی این جشنواره گفت: هدف ما این است که یک روزی همه جامعه ما همانگونه که در باور و اعتقاد نسبت به سیره امام رضا(ع) و آموزه‌های اهل بیت(ع) اعتقاد و علاقه داریم، رفتارهای ما هم در جامعه منطبق با سیره اهل بیت(ع) باشد و گفتارها و رفتارها بر اساس سیره اهل بیت(ع) باشد.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر دهه کرامت به یک برنامه مستمر برای اهل بیت(ع) تبدیل شده و همه دل‌ها در این ایام متوجه اهل بیت(ع) می‌شود، امیدواریم به مرور زمان چنین فضایی را در طول سال در کشور شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از صبح روز پایان جشنواره سیزدهم کار جشنواره چهارم آغاز شده است، گفت: دعوت‌نامه‌های تشکیل کمیته مشورتی و آسیب‌شناسی برای مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور، مسئولان مرتبط در وزارت ارشاد و بخش‌های مرتبط با جشنواره امام رضا(ع) ارسال شده تا نقاط قوت و ضعف شناسایی شود و بر اساس این آسیب‌شناسی برنامه‌های دوره چهاردهم جشنواره نیز طراحی شود.


کد مطلب: 26589

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26589/آغاز-برنامه-ریزی-چهاردهمین-جشنواره-بین-المللی-امام-رضا-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir