پايان شهريور؛آخرين مهلت ارسال اثر به جشنواره امام رضا(ع)

9 شهريور 1387 ساعت 13:47

مهلت ارسال اثر به ششمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) با پايان شهريورماه 87 خاتمه پيدا مي‌كند.


به گزارش خيمه، ششمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سيره ائمه به‌ويژه امام رضا(ع) و همچنين شناسايی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری مرتبط با آن حضرت و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار برگزار مي‌شود. 

اين جشنواره از دهم تا بيستم آبان ماه با 38 جشنواره، همایش، کنگره، نمایشگاه، مراسم، مسابقه و در سه بخش ملی، بین المللی و ویژه، در داخل کشور و نیز در هشت کشور جهان شامل آذربایجان (در دو مرکز باکو و نخجوان) ، آلمان، ازبکستان، پاکستان، تایلند، ترکمنستان، ترکيه (در دو مرکز آنکارا و استانبول) و هند (در چهار مرکز لاهور، بمبئی، بنگلور، میسور و پونا) برگزار خواهد شد. 

جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) همه ساله در ده روز حدفاصل ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ميلاد مسعود حضرت رضا(ع) با مشاركت تمامي استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود. 

مراسم افتتاحيه اين جشنواره همزمان با آغاز جشنواره كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه (س) در قم و اختتاميه آن همزمان با شام ولادت حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس اجرا خواهد شد.


کد مطلب: 2659

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2659/پايان-شهريور-آخرين-مهلت-ارسال-اثر-جشنواره-امام-رضا-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir