نشریه «حرمین»، ویژه حجاج ایرانی را آنلاین مطالعه کنید

ایکنا , 14 شهريور 1394 ساعت 10:09

همزمان با اعزام زائران جمهوری اسلامی ایران به سرزمین وحی و با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی به آنها از آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی حج تمتع، نشریه خبری – تحلیلی بعثه‌‌ مقام معظم رهبری با عنوان «حرمین» در مدینه منوره و مکه مکرمه منتشر شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دومین شماره نشریه خبری – تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری با عنوان «حرمین» با تیتر اصلی «بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از یکی از هتل‌های زائران ایرانی در مدینه منوره» ویژه حجاج و زائران ایرانی حج ۹۴ منتشر شد.

براساس این گزارش، گره از کار دیگران بگشا، برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره، ورود بیش از ۱۴ هزار زائر ایرانی به مدینه منوره، دو توصیه کلیدی به زائران حج تمتع، حج می‌تواند به دور از حساسیت‌ها زمینه همکاری ایران و عربستان را ایجاد کند، از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در صفحه نخست این نشریه است.

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از بیمارستان هلال احمر مدینه منوره،‌ درخواست از حجاج کشورهای دیگر، ۱۴ توصیه برای پیشگیری و کنترل سرماخوردگی، اخلاق و آداب زائر، اخم‌هایت را باز کن! مگر لبخند چه ایرادی دارد؟، حج سفر به سوی خداوند است، به آسمان نگاه کن زائر! و چرا به زیارت می‌رویم؟ از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشریه به شمار می‌آید.

همچنین اخبار کوتاه از حج و زیارت و اخباری از مکه و مدینه نیز در این نشریه منتشر شده است.

این نشریه با هدف اطلاع‌رسانی به زائران ایرانی در خصوص مسائل و اخبار حج انتشار می‌یابد تا زائران بتوانند با آگاهی کامل مراسم مذهبی و عبادی خود را انجام دهند.

مدیران، روحانیون، زائران و کارگزاران حج می‌توانند نسخه الکترونیکی نشریه خبری و تحلیلی «حرمین» را از طریق خبرنامه پایگاه اطلاع‌رسانی حج دریافت کنند.


کد مطلب: 26619

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26619/نشریه-حرمین-ویژه-حجاج-ایرانی-آنلاین-مطالعه-کنید

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir