بازسازی واقعه غدیر در شهرستان جویبار

ایکنا , 18 شهريور 1394 ساعت 11:16

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان جویبار از اجرای بازسازی واقعه غدیر به کارگردانی آرش رمضانی فوکلایی تهیه‌کننده و کارگردان مازندرانی سیمای شبکه مازندران خبر داد.


سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی فرماندهی سپاه ناحیه جویبار در باره همایش بازسازی واقعه غدیر در شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان گفت: این همایش با حضور فرماندهان ارشد سپاه و کارگردانان نمایشی شهرستان‌های برگزار‌کننده واقعه غدیر، از سراسر کشور در دهه کرامت در این استان برگزار شد.

وی افزود: در این همایش پس از اجرای نمونه و گزیده‌هایی از واقعه غدیر، کلاس‌های آموزشی جهت هرچه بهتر اجراشدن بازسازی واقعه غدیر با حضور فرماندهان ارشد سپاه و کارگردانان نمایشی حاضر در این همایش برگزار شد.

نادعلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توجه هرچه بیشتر به واقعه غدیر و ابعاد آرمانی و انسانی آن جهت انتقال به افکار جهانی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر در چند شهرستان استان مازندران که شهرستان جویبار یکی از این شهرستان‌های منتخب است به اجرا در می‌آید.

وی در ادامه افزود: بازسازی واقعه غدیر در شهرستان جویبار توسط آرش رمضانی فوکلایی یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان صدا و سیمای مازندران که اجرای بازسازی واقعه غدیر شهرستان بابل را در کارنامه خود دارد کارگردانی و به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: باز سازی این واقعه در جویبار با حضور هنرمندان گروه‌های نمایشی، تلویزیونی و تعزیه شهری و استانی صورت می‌پذیرد.


کد مطلب: 26669

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26669/بازسازی-واقعه-غدیر-شهرستان-جویبار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir