همایش مداحان پاسدار استان بوشهر برگزار می شود

بسیج مداحان , 19 شهريور 1394 ساعت 8:15

مسؤول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش مداحان پاسدار و روحانیون مداح استان خبر داد و گفت: این همایش در آستانه ماه محرم و مهر ماه برگزار می‌شود.


مسوول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جلسه هماهنگی همایش مداحان پاسدار استان بوشهر اظهار داشت : همایش مداحان استان با هدف هماهنگی و اتحاد و همبستگی مداحان در جهت ارئه و اشاعه فرهنگ مداحی و فرهنگ عاشورا برگزار می شود.

عیسی اندرخور افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم قرار داریم لذا این همایش می تواند با حضور یکپارچه مداحان پاسدار و همچنین روحانیون مداح در سپاه جهت تقویت مداحان پاسدار کمک کند.

وی اضافه کرد: در این همایش از اساتید مجرب کشوری در جهت ارائه اصول مداحی و تهدیدات مداحی به مداحان پاسدار استفاده می شود.

در ادامه نیز مسؤول سازمان بسیج مداحان استان گفت: امام خامنه‌ای در یک سال گذشته مهمترین جلسه و صحبتی که با مداحان داشته‌اند این بود که مداحان با دوکلام و بیت شعر می‌توانند یک مطلب؛یک منبر و ساعتها صحبت سخنران را به مخاطبان انتقال دهند.

علیرضا پولاد افزود: همایش مداحان پاسدار به صورت دو بخش؛ کارگاه آموزشی، اجلاسیه و اختتامیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد؛ در این همایش از اساتید برجسته کشوری مانند حاج محسن طاهری،حاج قاسم رضایی، استاد محمد رضا سنگری دعوت به عمل می‌آید.


کد مطلب: 26687

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26687/همایش-مداحان-پاسدار-استان-بوشهر-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir