فراخوان دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی

22 شهريور 1394 ساعت 10:01

دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک با موضوعات زیر ویژه برادران و خواهران ۱۲ تا ۵ سال در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.


دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک با موضوعات زیر ویژه برادران و خواهران ۱۲ تا ۵ سال در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

موضوعات بخش شعر و سبک:
- مقام و جایگاه ممتاز حضرت سیدالشهدا (علیه السلام)
- الگوپذیری از نقش امام زین العابدین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) در استمرار حماسه و نهضت حسینی
- خصوصیات منتظران واقعی امام عصر(عج)
- پیاده روی میلیونی اربعین حسینی و حماسه حضور

بخش ویژه: الگوپذیری از نهضت عاشورا ( استقامت و سازش ناپذیری، بصیرت و ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، نقش زنان و…) در مسائل روز ایران و جهان اسلام

مهلت ارسال آثار: تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۴

جوایز نهایی فراخوان در مرحله کشوری :
به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی به ترتیب کارت هدیه بیست میلیون ریالی، ده میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
در بخش شعر به ۷ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانزده میلیون ریالی اهدا خواهد شد. ( به ۲ نفر از شرکت کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می شود.)

ارسال آثار :
علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود و یا از طریق سایت www.eheyat.com و ایمیل nava@eheyat.com و یا صندوق پستی ۱۱۱-۱۵۷۱۵ ارسال نمایند.

داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیأت رزمندگان اسلام مراجعه و یا با شماره ۸۸۹۸۶۹۸۱ ۰۲۱) دبیرخانه مرکزی فراخوان) تماس حاصل نمایند.


کد مطلب: 26729

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/26729/فراخوان-دهمین-سوگواره-نواها-اشعار-آیینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir