جابه‌جايی 5 مدير فرهنگي در سيستان و بلوچستان

11 شهريور 1387 ساعت 9:16

مدير کل تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان در گردهمايی روسای دفاتر، نمايندگی‌ها،معاونان و مسئولان واحدهای اين اداره کل، از جابه‌جايی روسای ادارات شهرستان‌های چابهار، خاش، سراوان، ميرجاوه و نيکشهر با هدف توسعه يافتگی فرهنگی خبر داد.


به گزارش خيمه، در اين گردهمايی حجت الاسلام صفر قربانپور، مشاور استاندار در امور روحانیون ضمن تبریک به مناسبت فرا رسيدن ماه نزول قرآن کریم، ضمن اشاره به مقوله مهندس فرهنگي به عنوان تدوين راهي براي خروج از وضع موجود و نيل به اهدافي كه از درون آرمان‌ها عيني شده است، گفت: «سالها تجربه فرهنگي كشور نشان مي‌دهد كه تغيير و جابه‌جايي مديران فرهنگي و انتخاب مديران متعهد و با تجربه جزئي از مسير توسعه‌يافتگي است.»

 کارشناس روابط عمومی تبليغات اسلامی استان افزود: «حجت الاسلام حبيب الله زاهدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار به شهرستان تربت جام انتقال يافته ،حجت الاسلام نوروز علی قربانی از میرجاوه به نیکشهر ، حجت الاسلام محمودی فهرجی از نیکشهر به خاش ، حجت‌الاسلام کمال نوابی از خاش به شهرستان سراوان ، حجت الاسلام جهانگیری از سراوان به شهرستان چابهار منتقل شده و حجت الاسلام فولادی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز منصوب شد.»

سعید صمیمی عشرت آبادی اظهار داشت: «در این گردهمایی حجت الاسلام دهقان رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به فاصله 40 کیلومتری تا مرز خواستار جذب بیشتر روحانیون مستقر در 70 مسجد ویژه تشیع در این شهرستان شد.»

در ادامه حجت الاسلام عیسی بزمانی ضمن اعلام هشدار در خصوص رکود برنامه های قرآنی و به تعویق افتادن پرداخت حق الزحمه مربیان قرآنی، خواستار مجهز شدن ادارات تبلیغات اسلامی به سیستم امنیتی بویژه دوربینهای مدار بسته شد.

حجت الاسلام محمود زاده فهرجی که در حال انتقال از نيکشهر به شهرستان خاش سات،خواستار جذب روحانی مستقر در بخش‌های قصر قند و فنوج شد.

اما حجت الاسلام جهانگيری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان که به چابهار انتقال يافته، با دید باز خواستار همکاری‌های بیشتر با برادران اهل سنت در خصوص فعاليت‌های قرآنی بویژه نهضت قرآن آموزی شد.

حجت الاسلام قربانی نیز که از میرجاوه به نیکشهر منتقل شده خواستار آموزش روحانیون مستقر طرح هجرت و مستقر در خصوص پاسخ گویی به شبهات فکری و تبلیغی وهابیون شد.

حجت الاسلام نوابی که از خاش منتقل شده و توفیق خدمتگزاری را در شهرستان سراوان یافته، از بی برنامگی و عدم حمایت از کانون مداحان و شورای هئیات مذهبی و کتاب شهرها صحبت کرد و خواستار تعاملات بیشتر مسئولین با این نهادها شد.

حجت الاسلام بامری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر دلگان نیز در ادامه خواستار استقلال اداری این اداره شد.

حجت الاسلام آدینه پور باقری نیز در این گردهمایی ضمن اشاره به موقعیت ژئوپولتیک منطقه زهک ، خواستار تعمیرات خانه های عالم و حمایتهای مالی بیشتر از سوی اداره کل در خصوص برنامه های فرهنگی و تبلیغی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنارک دیگر سخنران این گردهمایی بود، حجت الاسلام مراد نورایی یار ضمن اشاره به تهیه جدول اوقات شرعی و پوسترهای دعا ویژه ماه رمضان ، نصب تابلوهای تبلیغاتی را در مناطق ورود و خروج هر شهرستان پیشنهاد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در پایان سید علیرضا موسوی معاون اداری و مالی، مهدی ایل مهدی کارشناس امور اداری، مهدی علیمحمدی کارشناس امور قرآنی، علی هادیان آبکسری کارشناس حراست و سعید صمیمی عشرت آبادی کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان ضمن پاسخ گویی به سئوالات روسای ادارات و نمایندگیها، به ارائه پیشنهاد در حوزه فعالیت خود پرداختند.


کد مطلب: 2673

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2673/جابه-جايی-5-مدير-فرهنگي-سيستان-بلوچستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir