تشکلهای دینی یک ظرفیت عظیم فرهنگی دینی هستند

سازمان تبلیغات اسلامی , 11 مهر 1394 ساعت 13:26

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان: تشکلهای دینی بعنوان یک ظرفیت عظیم در ساختار فرهنگی دینی کشور تاثیر گذارند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه ماهانه کارکنان اداره تبلیغات اسلامی همدان که با موضوع تشکل های دینی تشکیل شد گفت: تشکلهای دینی اعم از هیئات مذهبی، مداحان، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی و تبلیغی ظرفیت بسیار بالایی در جهت توسعه برنامه های فرهنگی و دینی دارا هستند.

وی افزود: ساختار دینی و مذهبی این تشکلها و متعهد و معتقد بودن تشکیل دهندگان و فعالان در این تشکلها باعث شد تا جایگاه ویژه و تاثیر گذاری در عرصه فرهنگی کشور داشته باشند، فلذا لازم است ضمن توجه به تقویت ساختاری آنها در جهت محتوا بخشی و غنی تر نمودن این محتوا، در جهت توانمند سازی و پر رنگ تر شدن نقش سازه آنها در عرصه فرهنگی دینی کشور برنامه ریزی دقیق و ویژه صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی وجود بیش از ۴۰۰۰ تشکل دینی در قالب هیئات مذهبی، مداحان، کانونهای فرهنگی و انجمن های اسلامی در استان همدان را یک فرصت بزرگ برشمرد و برنامه ریزی در جهت تقویت انگیزه و مشارکت مردمی جهت پویاتر نمودن این تشکل ها و تقویت اثر بخشی آنها را مورد تاکید قرار داد.

شایان ذکراست در این جلسه مجتبی بادامی کارشناس تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گزارشی از وضعیت و برنامه های اجرایی در بخش تشکلهای دینی را ارائه نمود.


کد مطلب: 27146

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27146/تشکلهای-دینی-یک-ظرفیت-عظیم-فرهنگی-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir