امرودی خبر داد:

عرضه ۵۰۰۰ محصول مذهبی در نمایشگاه عطر سیب

ایکنا , 12 مهر 1394 ساعت 10:45

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب به صورت نمایشگاهی و فروشگاهی برگزار می‌شود گفت: ۵ هزار محصول مذهبی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.


حجت‌الاسلام و‌المسلمین میثم امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب با تبریک عید غدیر خم گفت: جریان غدیر خم یک واقعه تاریخی در کتابها نیست و تا قیامت ادامه دارد.

وی ادامه داد: مخالفان غدیر عاشورا را ایجاد کردند مخالفان غدیر ائمه را به شهادت رساندند در سال 66 مسلمانان را قتل عام کردند و امروز در یمن و سوریه جنایتهای خود را انجام می‌دهند که به لطف خدای بزرگ امروز سیلی محکمی خواهند خورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در ادامه با اشاره به قیام عاشورا و وسعت تاثیر گذاری آن گفت: ریشه اساسی انقلاب اسلامی عاشوراست و همه انقلابهای شیعه ریشه در عاشورا دارد.

حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به حقیقت عاشورا تصریح کرد: عطر یاسی که از نهضت عاشورا برخواسته است در حقیقت احیاگر جریان محتوا و هیئت‌های مذهبی است و نهضت ما نهضت حسینی که این مسائل اشاره به همین امر دارد.

وی در ادامه گفت: سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب جریان محتوای و قرآنی دارد که امروز جهت گیریهای سخنان رهبری محور فعالیت‌های این نمایشگاه است امروز مخاطب نهضت حسینی همه ادیان مسلمانان جهان است.

امیدوارم آنها بتوانند با این محتوا زندگی کنند و سبک زندگی خود را با آن شکل دهند. معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با توجه به اینکه فعالیت‌های اصلی ما مردم محور است گفت: در این نمایشگاه از تولیدات ملی و ابتکارات هیات و تولید کنندگان و کار آفرینان حمایت شده است و سعی کرده‌ایم بهترین کیفیت را در ارائه محصولات مد نظر قرار دهیم و از نخبگان و تولیدات دانش بنیان آنها در حوزه‌های مختلف محتوای و فنی استفاده کرده‌ایم.

امرودی ادامه داد: 12 هزار متر مربع فضا نمایشگاهی ایجاد شده است که از سال گذشته تا کنون بیش از 5 هزار نوع محصول در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه امسال هم فروشگاه است و هم نمایشگاه که به مدت ده روز دائر می‌باشد و از مردم دعوت می‌شود که در آن حضور به هم رسانند.


کد مطلب: 27166

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27166/عرضه-۵۰۰۰-محصول-مذهبی-نمایشگاه-عطر-سیب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir