انیمیشن «عاشورائیان» جایزه بهترین فیلم خانه سینما را به خود اختصاص داد

14 شهريور 1387 ساعت 11:26

فیلم سینمایی انیمیشن «عاشوراییان» در جشن مستقل فیلم‌های انیمیشن خانه سینما، جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشن را به خود اختصاص داد.


به گزارش خیمه، در دومین جشن مستقل فیلم های انیمیشن خانه سینما در مجموعه فرهنگی هنری آسمان ، دو اثر از تولیدات مرکز صبا موفق به دریافت جایزه بهترین‌ها و از چهار اثر دیگر تولیدی این مرکز نیز تقدیر شد.

فیلم سینمایی انیمیشن «عاشوراییان» به کارگردانی ناهید صمدی امین و تهیه‌کنندگی مرکز صبا، جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشنی را به خود اختصاص داد ؛ این فیلم که در ایام ماه محرم سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شده بود، در میان مخاطبان نیز از بازخورد بسیار خوبی برخوردار بود.

همچنین جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشنی شامل تندیس و جایزه بهترین لی اوت به باقر بهرام برای انیمیشن «قصه های شب چله» به تهیه‌کنندگی مرکز صبا رسید؛ این مجموعه که به کارگردانی الهام ابراهیمی آماده شده هم اکنون درحال پخش از شبکه اول است.

در پایان نیز از تعدادی از آثار ارسالی به جشن تقدیر شد که در میان آنها نام چهار اثر دیگر از تولیدات مرکز صبا به چشم می‌خورد.

این آثار نیز عبارتند از : «پسر ترکمن» به کارگردانی امیر کساوندی و تهیه‌کنندگی مرکز صبا، «مجموعه پهلوانان» به کارگردانی گلپایگانی و زرین‌آبادی و تهیه‌کنندگی مرکز صبا،«کلیدهای رویا» به کارگردانی نجمه نامجو و تهیه‌کنندگی مرکز صبا و چند کلیپ موزیکال به کارگردانی پروین تجوید و به تهیه‌کنندگی مرکز صبا.


کد مطلب: 2729

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2729/انیمیشن-عاشورائیان-جایزه-بهترین-فیلم-خانه-سینما-خود-اختصاص

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir